Site icon מקומונט לוד

כל מה שצריך לדעת על הדפסת כרטיסי ביקור

מחפשים הדפסת כרטיסי ביקור? אנחנו כאן בשבילכם על מנת שלא תפספסו שום פרט ופרט.

הדפסת כרטיסי ביקור היא בעצם העלאת המיתוג של העסק רמה. בעבר השימוש בכרטיסי ביקור היה נפוץ יותר, אך עם עליית הטכנולוגיה והפרסום והשיווק ברשתות, משתמשים בכרטיסי ביקור פחות ופחות, אך להדפסת כרטיסי ביקור עדיין יש פרסטיז’ מסוים, לצד מרצ’נדייז עסקי נוסטלגי וחמוד.

היכן מבצעים הדפסת כרטיסי ביקור?

הדפסת כרטיסי ביקור מתבצעת בבתי דפוס.

דברים שחשוב לשים לב אליהם בעת הדפסת כרטיסי ביקור

כאשר אתם מחפשים בית דפוס לבצע בו הדפסת כרטיסי ביקור שימו לב למס’ דברים:

  1. עיצוב – האם בית הדפוס מספק עבורכם גם שירותי עיצוב? זה יכול לחסוך עבורכם הרבה זמן וכסף. שירותי עיצוב זה אקסטרה שבתי דפוס נותנים על מנת להיות one stop shop ולחסוך ללקוחות ספקים איתם הם צריכים להתמודד. במקום להיות בתקשורת גם מול מעצב וגם מול בית דפוס, מרכזים עבורכם את כל השירותים במקום אחד.
  2. שירותי אונליין – אם אתם זקוקים להדפסת כרטיסי ביקור באופן דחוף, או שיש לכם כבר עיצוב מוכן, ישנם בתי דפוס שמספקים שירותים אונליין. בשירותי אונליין אתם יכולים פשוט להעלות את העיצוב, לבחור גודל וכמות ולשלוח. השאר כבר ייעשה עבורכם ולכם רק נותר לחכות לכרטיסי הביקור שיגיעו. בתי דפוס שנותנים שירות אונליין נותנים אופציה נוחה מאוד ללקוח שלא מצריכה ממנו לצאת מן הבית ולהגיע פיזית לבית הדפוס, ולבצע את הכל מהבית.
  3. איכות – כאשר אתם בוחרים בית דפוס, אל תשכחו לבחור בבית דפוס שעובד עם מס’ לקוחות מוכרים או שקיבלתם המלצה עליו. אל תתפתו אחר מחיר נמוך, מכיוון שפעמים רבות מחיר נמוך יכול להעיד גם על איכות עבודה ירודה, וכאשר איכות העבודה ירודה זה ניכר על כרטיס הביקור. אל תשכחו שאתם עושים הדפסת כרטיסי ביקור לעסק שלכם על מנת להעלות אותו ברמה ולחלק אותם ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים, וכרטיסי ביקור שמעוצבים בטעם רע או שאיכותם ירודה תיתן ללקוח תחושה שכך גם העסק שלכם.
  4. סקר שוק – אל תשכחו לבצע סקר שוק. בקשו המלצות מחברים וקולגות, בצעו סקר שוק וכתבו בגוגל “הדפסת כרטיסי ביקור“, כנסו למס’ אתרים של מס’ עסקים, הסתכלו על העבודות שלהם ובצעו השוואת מחירים, בקשו המלצות ברשתות החברתיות ורק לאחר ששיקללתם את כל הנתונים, בחרו את בית הדפוס שהתרשמתם ממנו שנותן תמורה טובה לכסף. כמו שאל תתפתו לשלם מחיר זול מידי, אל תמהרו לשלם גם מחיר גבוה ומופרך.
  5. שימו לב שבכרטיסי הביקור ישנם את כל הפרטים להם הלקוחות זקוקים – מי העסק, תיאור של העסק במילה, היכן העסק יושב, ומה מס’ הטלפון של העסק. הישארו מתומצתים ובחרו בניסוחים קולעים.