Site icon מקומונט לוד

כל מה שצריך לדעת שמחפשים עורך דין לשון הרע

בחיי היומיום רובנו לא עוצרים לחשוב על החשיבות של שמנו הטוב. כלומר, אנחנו מתנהלים, בין אם זה ברמה האישית ובין אם זה ברמה העסקית, בדרך מסוימת ובלי שבכלל נרצה, אנחנו יוצרים לעצמנו מוניטין מסוים. העניין הזה נהיה חשוב כאשר פתאום, בבת אחת ובלי שום סיבה נראית לעין, מישהו מחליט לפגוע בנו.

פגיעה בשמנו הטוב ובמוניטין שהעסק שלנו צבר עלולה להיות הרסנית ולכן ברור מדוע כל מי שזה קרה לו רוצה להגיב ושואף לקבל פיצוי. זה נשמע לכם מוכר? אתם תוהים מה תוכלו לעשות? עורך דין לענייני לשון הרע הוא הכתובת עבורכם. תביעת לשון הרע יכולה לא פעם להוביל לפיצויים משמעותיים ביותר, כך שאם אתם צודקים ואם מגיע לכם פיצוי, מה פתאום שתוותרו על כך? פנו עוד היום אל עורך דין לשון הרע וצאו למלחמה להגנה על שמכם הטוב, כי כידוע “טוב שם משמן טוב”.

בחרו בקפידה עורך דין לשון הרע

ההתלבטות האמתית שלכם היא לא האם כדאי לפנות לעורך דין לענייני לשון הרע, אלא איך לבחור את האדם הנכון לכם? אם כך, אנחנו יכולים להבין מדוע אתם מתקשים. כבר בחיפוש מהיר שתעשו ברחבי הרשת אתם תראו שלא חסרים אנשי מקצוע שעובדים בתחום הזה, כך שהבלבול שלכם טבעי. איך בוחרים עורך דין לשון הרע ואיך נדע שאנחנו מפקידים את המשימה החשובה הזאת בידי איש מקצוע משכמו ומעלה? ההמלצה שלנו היא לברר:

בנוסף, כאשר אתם מנסים לבחור לכם עורך דין לענייני לשון הרע רצוי להיפגש איתו תחילה במשרדו. כך תוכלו להתרשם ממנו, להבין באיזו טקטיקה הוא הולך לפעול ובצורה כזאת תוכלו להחליט האם הוא באמת האדם הנכון שאיתו תרצו לצאת למאבק על שמכם הטוב או לא.

צילום: יחצ

 

הליך משפטי מורכב

אם חשבתם לרגע שכל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור עורך דין לשון הרע ובזה יסתיים עבורכם העניין, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. ראשית, סביר להניח ששירותיו של עוה”ד גם יעלו לכם לא מעט ושנית, תהליכים משפטיים כאלה לא מסתיימים תוך יום-יומיים. אפילו אם כן תצליחו להגיע לפשרה עם הצד השני ואפילו אם תצליחו להימנע ממשפט, בסופו של דבר מדובר על עניין שיש הרבה מאוד גורמים שמעורבים בו.

לכן אנחנו ממליצים לכם לקחת את הזמן, להבין שזה הולך להיות תהליך לא קצר ולפעול במישורים נוספים כדי לצמצם את הפגיעה בשמכם הטוב. השילוב שבין עורך דין מקצועי, סבלנות ופעולות שיווק שונות שתוכלו לעשות הוא השילוב שיוביל לכך שבסופו של דבר העניין יהיה מאחוריכם ושמכם הטוב לא ייפגע יתר על המידה.