Site icon מקומונט לוד

כל מה שרציתם לדעת על מגש פירות מעוצב

הם צבעוניים, הם ססגוניים, הם בעלי ארומה וניחוח מושלם – הפירות האהובים עלינו, הקינוח של הטבע, עכשיו על מגש או סלסילה לכיבוד! כן, הפירות האהובים והמוכרים כל כך, יכולים לשחק תפקיד חשוב מאין כמותו בארגון וסידור שולחנות כיבוד וקינוח לאורחים בכל מסיבה או אירוע חגיגי. יש לכם בר מצווה? חתונה? מסיבת חברים? כבר בהתחלה או בסיום האירוע תוכלו להציע את השולחנות עם מגשי פירות עסיסיים וטעימים שימריצו את האווירה ברמות אחרות!

איך מעצבים מגש או סלסילת פירות?

כאשר אתם באים להכין או להזמין סלסילה או מגש פירות מעוצבים, עליכם לשאול את עצמכם את כל השאלות הרלוונטיות. למשל, למי מיועדת המתנה או הכיבוד? האם זה לאדם יחיד שממש קרוב אליכם, או שמא זה מיועד למוזמנים רבים? האם סלסילה עמוקה זה רלוונטי או שתתמקדו יותר במגש אחד של פירות? אילו פירות כדאי לכם להכניס בפנים, מה יהיה יותר ערב לחיך של המוזמנים או מקבלי המתנה? מגש פירות זו אופציה מופלאה, חשוב שתעניקו אותו כמו שצריך.

צילום: פרימדונה

אם המגש מיועד לאדם אחד שאתם ממש אוהבים ומוקירים, השקיעו יותר בסלסילה מהודרת, יקרה יותר שניתן לעשות בה שימוש חוזר לאחר מכן בביתו של מקבל המתנה. אם אתם מביאים מגשי פירות לכמות גדולה של אנשים, מגשים חד פעמיים פשוטים וזולים יכולים להיות אופציה נהדרת ומכובדת למדי.

לדאוג לשלמות המגשים

בנוסף, תצטרכו לחשוב על דרך לאחסן את המגשים או המתנות לפני שאתם מגישים אותם. אם יש הרבה זמן לפני האירוע או הזמן המדויק להגשת המתנה, חשוב שתאחסנו את מגשי הפירות בקירור ובתנאים אופטימליים. אם האירוע מתקיים לאור יום מתחת לכיפת השמיים, לא יהיה זה נבון להשאיר מגש הפירות חשוף לשמש לדקות ארוכות ובטח ללא כיסוי או אריזה.

תבחרו את הפירות שהכי נראה לכם שהמוזמנים או מקבלי המתנה ישמחו לקבל. אל תבחרו בפירות “שכיחים” או פשוטים מדי. בחרו לקשט עם מגוון רחב עד כמה שאפשר של פירות צבעוניים בעלי ניחוחות טובים. תדאגו לבחור בתוצרת איכותית סוג א’ ללא פגמים וללא סימנים חיצוניים שמורידים מאיכותם של הפירות.

 

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה: 10% הנחה ברכישה באתר; למימוש הקופון הקלידו “10הנחה” בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.