Site icon מקומונט לוד

“כמו ביום העצמאות” לוד חגגה את החזרה לשגרה במופע ענק

מופע ענק: חזרה לשגרה בלוד עם הזמרים שלומי שבת, עידן עמדי, נוי פדלון ודודי בר דוד שהקפיצו את אלפי התושבים

אלפי תושבי העיר לוד מילאו ביום ראשון בלילה את שדרות ירושלים, ונהנו ממופע ענק של מוסיקה. בתחילה הופיעו הזמר דודי בר דוד והזמרת נוי פדלון. לאחר מכן עלו לבמה לקול תשואות הקהל – הזמרים עידן עמדי ושלומי שבת, כאשר במהלך הערב הם ביצעו דואט מרשים ביחד.

כבר משעות הצהריים המאוחרות נסגרו הרחובות הסמוכים ע”י המשטרה, סביב האזור בו התקיימה ההופעה הענקית, תוך שמירה הדוקה וביטחון מלא על האירוע וציבור המשתתפים בו.

המופע המרכזי שנערך בליבה של העיר לוד ובהפקת אגף התרבות בעיריית לוד, היה ללא תשלום ופתוח לכל תושבות ותושבי העיר. מאות הילדים שהשתתפו באירוע נהנו מאיפור מקצועי על פניהם. צלמים תיעדו את החוגגים באווירה המרעננת ומגנטים צבעוניים חולקו למזכרת.

לקראת סוף ההופעה, עלה ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו לבמה, ואמר את פרק התהלים “מזמור לתודה” לקב”ה על היציאה מהקורונה ומהאירועים הקשים שלוד עברה, ולאחר מכן אף פצח בדואט עם הזמר שלומי שבת, בשירים “אין עוד מלבדו” ו”הקדוש ברוך הוא מצילנו מידם”, כאשר האלפים שרים יחד עמם בהתרגשות ובשמחה.

מנהלת אגף התרבות בעיריית לוד – אורית עופר: “תענוג לחזור לאירועי התרבות, למלא את הרחובות באלפי תושבים מאושרים שמגיעים לרקוד, לשיר ולשמוח בהופעות עם מיטב הזמרים. הקיץ עוד לפנינו – ואנו מכינים לתושבי לוד רשימה ארוכה ומרשימה של אירועי קיץ”.

לוד חוגגת חזרה לשגרה במופע ענק. תמונות: באדיבות דוברות העירייה

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו שעלה אל הבמה ובירך את הצופים בהתרגשות, אמר כי “גירשנו את הקו”ף (קורונה ופרעות) שישב על הכתף כעול, וכעת אנו עם הפנים קדימה. המופע הזה היה פתיחה לקיץ 2021 אשר בוא נשקיע כפליים, גם עבור מה שפספסנו בשנת הקורונה. שמחתי לראות את האלפים יוצאים לרחובה של לוד, מפזזים יחד עם הנגנים והזמרים – ופשוט חוזרים לשגרה הטובה”.

בפוסט שפרסם בבוקר שלאחר האירוע, כתב רביבו, “איזה ערב שמח היה אמש בשדרות ירושלים שלנו, כאן בעיר לוד. כל-כך התרגשנו לחזור לשגרה – בדיוק למקום שמאחד אותנו בימי העצמאות כל שנה, כאשר בזה האחרון לא התאפשר לחגוג בבמה המרכזית. אני רוצה לומר לכם תודה!! לכל אחת ואחד מאלפי התושבים שהגיעו ליהנות במופע מרהיב של הזמרים הענקיים. מי ייתן ונמשיך לשמוח יחד, אוהב אתכם!!!”.