Site icon מקומונט לוד

כסא משרדי אורטופדי – זה מרגיש נוח להיות בריא

למצוא כסא משרדי אורטופדי טוב המתאים לתקציב העסק היא משימה מאתגרת נכון לעבר, כיום ישנן אופציות רבות ומגוונות ובטווחי מחירים גמישים. מדובר בהשקעה שהיא לא רק כלכלית, אלא השקעה אמיתית בעובדים שלכם ובעצמכם. מומחים רבים בתחום הבריאות וכמו גם אנשים העוסקים בחקר ארגונומי עבור ריהוט משרדי מציינים שכסאות אורטופדיים תורמים ליעילות העבודה, למצב הרוח המרומם ולבריאות הכללית. איך? מיד תקבלו את המענה לשאלה הגדולה ביותר.

כסא משרדי אורטופדי – בריאות טובה ותפוקת עבודה יעילה

אנחנו נמצאים בעידן שבו רוב המשרות הן משרות בהן העובדים מבלים את הזמן שלהם בישיבה מול המסך. ולא רק העובדים, אלא גם התלמידים, הסטודנטים ועוד הרבה אנשים שזקוקים לכסא שהוא כסא משרדי אורטופדי שיעניק להם את היציבה הנכונה, וימנע כאבי גוף ולחץ.

בין אם מדובר בכסאות שהם כסאות מנהלים ובין אם מדובר בכסאות מזכירה או כסאות לחדרי ישיבות, כסא שאינו אורטופדי גורם ללחץ על איזור הגב התחתון, מקרין כאבים לידיים ולרגליים וגורם גם לכאבי ראש ומצב רוח ירוד.

כל אלו הם קריטיים לתפוקת עבודה יעילה וגם ליחסי אנוש. מהרגע שמצב הרוח לא טוב, ותחושת הבריאות הכללית אינה בטוב, אין שום סיבה שגם יחסי האנוש יהיו טובים.

כסא משרדי אורטופדי – כך תבחרו את הכסא הנכון

כשאתם בוחרים כסא, קחו בחשבון את ממדי גוף המשתמש. היות ומדובר על לחץ על עמוד השדרה עליכם לקחת בחשבון גובה, משקל, וסוג הפעילות כמובן.

וודאו שאפשר לכוונן את הכסא. גובה המושב, משענת הגב, ומשענות הידיים. כמו כן בדקו את עומק המושב ואת יציבות הכסא. ההמלצה היא על כסא שיש לו חמש צלעות.

אם הכסא עם גלגלים ומתאים לסוג העבודה (רופאי שיניים, מעבדה וכו’) וודאו זאת. אם אין צורך בכסא עם גלגלים, וודאו זאת גם. מתכנתים ישבו על כסא שונה מרופאי שיניים לדוגמא.

כשאתם בוחרים את הכסא, חשבו על מי שמשתמש בו. אם מדובר על כסאות מנהלים תנו להם לשבת על הכסא ולנסות אותו ברמת צרכי העבודה והמטלות. כך תדעו האם הכסא מותאם באופן אישי באמת.

 כסא משרדי איכותי הוא התרופה

כסאות המותאמים ארגונומית ואורטופדית  הם אולי לא תרופה לכל מחלה, אבל הם בהחלט יכולים לסייע בשיפור איכות הבריאות. כסאות אלו מתוכננים כך שנית ןיהיה לשבת בהם בתנוחה נוחה ומאוזנת.

בנוסף כסאות מנהלים או כסא משרדי אורטופדי הם רק חלק אחד מסביבת עבודה ארגונומית איכותית. אל הכסאות מתווספים גם תאורה, משטחי עבודה, הדומים ועוד.

גט-קומפי היא חברה מקצועית ויבואנית המובילה בתחומה בתחום הארגונומיה ופתרונות ישיבה, אותה מנהלים איתי ואייל, יזמים צעירים ובעלי החברה הבלעדיים. גט קומפי היא היבואנית הרשמית של המותג הבינלאומי SIHOO המוביל בתחום. החברה יצרה במיוחד עבורכם חנות אונליין להזמנות עד הבית, ובכל רחבי הארץ. מוזמנים לצור קשר לפרטים נוספים, או כבר כעת לסייר באתר ולמצוא את הפרטים המדויקים של המוצרים האיכותיים. כי הבריאות שלכם חשובה לנו, ושביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו.