Site icon מקומונט לוד

לאחד את הצוות

סדנאות גיבוש לעובדים הינם חשובות מאין כמוהן שכן סדנאות אלו יפתחו את העובדים שלכם ברמה הגבוהה ביותר וכן יעצימו את התקשורת בין העובדים השונים בארגון דבר אשר יתרום לרוח מרוממת של העובדים ושל ההנהלה וכן ייווצר חיבור עמוק יותר בין המשתתפים. כמו כן סדנאות גיבוש תורמות למנוחה מהעבודה הבלתי פוסקת והעומס היומיומי ועוזרת לטעון אנרגיה מחודשת בעובדים. ימי הגיבוש בדרך כלל יכללו אוכל, תכנית אומנותית ומגוון סדנאות מיוחדות. כמו כן תוכלו לעשות סדנאות לאימון פרזנטציה, סדנאות שפת גוף, סדנאות משא ומתן, תקשורת בין אישית ועוד מגוון פעילויות מדהימות וזאת בהתאם לתקציב בארגון שלכם. לשם כך תוכלו לפנות לחברת גישות הדרכה וייעוץ אשר הינה מנוהלת על ידי דוקטור מיכל שלי ואשר מונה 120 אנשי צוות איכותיים ומקצועיים בפריסה ארצית. כמו כן החברה פועלת בגישה מערכתית ומטרתה זה להעניק מענה מקיף לחברות וארגונים בתחום המצוינות ולמעשה למקסם את הפוטנציאל שבתוך כל ארגון ולשפר אותו. בין לקוחות החברה תוכלו למצוא חברות ענק כמו: קוקה-קולה, טבע, צה”ל, משרד הביטחון, משרד הפנים, תנובה, אל-על ישרוטל ועוד. בחברה תקבלו שירות יוצא דופן תוך הקפדה על מקצועיות בתחום.

קרדיט: Freepik

ללמד את העובדים שלנו

פיתוח הדרכה הינה חשובה מאין כמוה שכן היא הכרחית לצמיחתו של הארגון ולהבנה של העובדים בתוך הארגון כמו כן באמצעות פיתוח הדרכה העובדים יבינו איך לעבוד ואיך לפתח את הכישורים שלהם. מחקרים הוכיחו שלמעלה מ40% מהעובדים ציינו שהדרכה במהלך העבודה תרמה לעלייה בפריון שלהם, ועוד 35% ציינו שהיא שיפרה את המורל שלהם. כך שערך העובדים עולה, העובדים מעריכים עצמם יותר ומבינים מה החשיבות שלהם בארגון וכמה הם חשובים לארגון. וכן הדבר יכול לחסוך לכם בעתיד כסף רב בכך שתקבלו עובדים מיומנים יותר ומרוצים יותר.

 

להתנהל בצורה נכונה

פיתוח מנהלים הינו אחד הקורסים הכי נחשבים קיום שכן יותר ויותר מנהלים מעוניינים בקורס זה וזאת על מנת להפוך למנהלים הכי טובים שיש. בקורס המנהלים ילמדו כיצד לנהל את הזמן שלהם נכון מבחינת עדיפויות, ילמדו שחייב לתגמל את העובדים שלהם ולפרגן להם על עבודה מוצלחת, ילמדו להתאים את העבודות לכל עובד במדויק לפי יכולותיו ועוד שלל מיומנויות חשובות אשר יתרמו משמעותית להתפתחותם של המנהלים ולצמיחה האישית שלהם. לשם כך תוכלו לפנות לגישות הדרכה וייעוץ אשר הינה מעניקה מענה מקיף לארגונים במטרה לשפר אותם ולמצא את הפוטנציאל שלהם. כמו גישות הדרכה וייעוץ מקבוצת גישות למצוינות אשר הינה הוקמה מלמעלה מ30 שנים על ידי ד”ר צבי ברק אשר הינו מומחה לניהול ולמדעי התנהגות, הינה חותרת למצוינות ומונה כ120 אנשי צוות איכותיים ומקצועיים אשר יספקו לכם מענה איכותי ומקצועיות בעבודתם. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 077-9973041 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.