Site icon מקומונט לוד

לאן יוצאים היום תינוקי

קרדיט: unsplash.com

תינוקות אוהבים לשהות מחוץ לבית, כמו כולנו בעצם:) אנחנו כהורים אוהבים לראות את הרוגע שפושט בהם בנסיעה ארוכה ומשמימה ברכב ואת החיוך שמעלה על פניהם מראהו המוכר של הרחוב שלנו. בשלב יותר מאוחר צהלות השמחה מתחילות כאשר אנחנו מתקרבים אל דלת הכניסה וזה בהחלט סימן טוב. כך או אחרת, ליציאה עם התינוק לאוויר הפתוח יש לא מעט יתרונות מעבר להנאתו והנאת הסובבים, כמו יתרונות בריאותיים, יתרונות נפשיים וגם לא מעט תרומה להתפתחות התינוק בשנותיו הראשונות, דבר שיש לו חשיבות עצומה לכל החיים. וככה הורים רבים מוגיעים את מוחם בשאלה המוזרה- לאן נצא היום עם התינוק? אז כמה הצעות מצוינות שיעשו המון טוב לתינוק שלכם וגם להוריו. קדימה, קחו טיולון לתינוק ובואו איתנו.

ירוק ועוד ירוק

סביבה ירוקה היא אחד מתוספי התזונה הטובים ביותר שאפשר להציע לכם. פעם היו אומרים שהשמש היא התרופה הטובה ביותר אבל נדמה שכיום עם התפתחותן של קרניים מסוכנות כבשו הצמחים את הבכורה. פריחה, אוויר פתוח וצל, הם הידידים הטובים ביותר של בייבי חדש בעולם סואן. חשוב לדעת שלתינוקות עד גיל חצי שנה לא מומלץ למרוח קרם הגנה מהשמש כיוון שיש בו חומרים שעלולים להזיק להם בספיגה, תוכלו לרכוש קרם פנים ייעודי לתינוקות שמותר להם בשימוש ולצאת החוצה, לכל מקום בעיר שעדיין נותר בו מעט טבע נקי. העדיפו לבצע את הביקורים בנוף בשעות היום, שימו לב שצמחים פולטים בלילה פחמן דו חמצני- פחות מומלץ.

קניות משתלמות

יציאה לקניות עם הבייבי נדמית לנו מעט יבשה, אבל חשוב שנדע שעבור התינוק החנות מהווה סביבה מרתקת במיוחד שלנו כהורים ממהרים קשה לראות במימד הזה. מגוון פריטים על המדפים, מגוון אנשים וקולות וריחות, שינויים מפעם לפעם והרבה מהומה, כל אלו מהווים עבורו מפגש בלתי אמצעי עם העולם האמיתי, מלא הצבע והחיים. קניות עשויות להוות מנוף התפתחות עבור הבייבי וככל שיגדל תוכלו לשתף אותו בשמירה על פריט או שניים עד לקופה, הגשת השטר למוכר או כרטיס האשראי ועוד פעולות שיצמיחו אותו. כל זה כמובן עד לגיל שבו הוא יתחיל לדרוש מכם אספקת ממתקים מול המדפים, בשלב הזה תצטרכו לשקול מחדש את כל העניין….

טיולון- לא רק לטיולים

מומחים ממליצים לכם לשקול טיולון לתינוק לכל היציאות הללו, כדי להקל עליכם את הצעידה, וגם כיוון שבין יתרונותיה של עגלת טיולון לתינוק אפשר למנות את המבנה הפתוח שלה והמחובר לסביבה. מוזמנים לג’ואי החנות של התינוקות לבחור טיולון הכי מושלם שיש!