Site icon מקומונט לוד

לא נוסעים לחו”ל בלי ביטוח נסיעות

נסיעה לחו”ל בין אם מדובר לחופשה קצרה או ארוכה מצריכה ביטוח נסיעות לחו”ל. באמצעות ביטוח זה ניתן להגן על בריאותנו במהלך שהותנו במדינה זרה ולקבל את מלוא הזכויות שמגיעות לנו בעת הצורך. לכן בעת תכנון החופשה שלכם בחו”ל אל תשכחו לעשות בטרם הנסיעה ביטוח נסיעות לחו”ל ולשמור על בריאותכם גם במדינה זרה.

מהו ביטוח נסיעות לחו”ל?

ביטוח נסיעות לחו”ל הוא ביטוח רפואי שמכסה את הוצאות בריאות המבוטח בעת שהותו בחו”ל. הודות לביטוח זה ניתן לקבל טיפול רפואי בין אם מדובר על תאונת דרכים שמצריכה אשפוז בבית חולים או אפילו על מחלה פתאומית שמתגלה לכם בעת הטיול עצמו, או אפילו אירוע לבבי ולא מתוכנן שתופס אתכם באמצע הטיול לא מוכנים. כל אלה מצריכים פינוי מיידי לבית החולים ובעת הצורך הטסה לארץ שלכם. לכן באמצעות ביטוח בריאות לחו”ל ניתן להגן על הבריאות שלכם לאורך כל החופשה ועד החזרה לארץ. כך שבעת מצב חירום ניתן לפנות לחברת הביטוח שרכשתם ממנה את הביטוח ולקבל את הטיפול הרפואי שמגיע לכם. ביטוח זה גורם לתחושת רווחה והקלה במיוחד שמדובר על הבריאות שלכם, שהיא הדבר החשוב ביותר עבורכם.

צילום: Depositphotos

למה חשוב שיהיה לכם ביטוח נסיעות לחו”ל?

הגעה למדינה זרה גורמת ללא מעט חששות ופחד מהלא נודע במיוחד שמדובר על הבריאות שלנו בארץ זרה הרחק מהבית. באמצעות ביטוח נסיעות לחו”ל ניתן לקבל את הכיסוי הרפואי הטוב ביותר שכולל בין היתר תאונות דרכים, מחלות שונות ועוד בעת שהותכם בחו”ל. באמצעות ביטוח זה ניתן לקבל את הטיפול המתאים בעת שהותכם בחו”ל באמצעות פניה לחברת הביטוח שממנה רכשתם ביטוח נסיעות לחו”ל. דבר זה חשוב ביותר במיוחד שמדובר על הבריאות שלנו בארץ זרה שאינה ארץ המוצא שלנו. באמצעות ביטוח נסיעות לחו”ל תוכו לקבל את הכיסוי הטוב ביותר עבור הוצאות הטיפול הרפואי שתקבלו , בין אם זה אשפוז בבית חולים או אפילו הטסה לארץ ועוד.

האם כל אדם שטס לחו”ל מחויב בביטוח בריאות?

כל מי שטס למדינה זרה מחוץ לגבולות ישראל מחויב בביטוח בריאות על מנת לשמור על בריאותו בחו”ל. ללא ביטוח בריאות בחו”ל לא יוכל לקבל את זכויותיו המלאות בתור אדם שזקוק לשירותי רפואה. לכן חשוב לא שלוח לרכוש ביטוח בריאות בטרם הטיסה שלכם על מנת להגן על הבריאות שלכם בצורה הטובה ביותר. במידה ואתם מחליטים לטוס כל המשפחה ויש לכם ילדים אתם מחויבים לעשות אף לילדים ביטוח נסיעות לחו”ל בדומה לביטוח שאתם עושים לעצמכם.

ביטוח בריאות הביטוח שאתם צריכים בחו”ל

באמצעות ביטוח בריאות לחו”ל תוכלו ליהנות משירותי הביטוח הטובים ביותר לאורך כל החופשה שלכם. בכל במקרה בו שאתם חשים לא טוב תוכלו לפנות לחברת הביטוח שלכם ולעדכן אותם על כך ובהתאם לכך לקבל את כל השירותים הרפואיים הנדרשים על מנת לטפל במצבכם הבריאותי ואף לקבל את מלוא הזכויות שלכם בתור מבוטחים.