Site icon מקומונט לוד

“לא תנצחו אותי כ”כ מהר”: אלפים במופע פתיחת הקיץ עם יהורם גאון

מאות מתושבי לוד גדשו את רחבת הפארק בשד’ ירושלים

השבוע החלו בלוד חגיגות קיץ 2021, בהופעות ענק ברחבי העיר – כחלק מפעילות אגף התרבות בעיריית לוד לטובת כלל תושבי העיר. אמש היה זה יהורם גאון ששר עם הנהלת העיר והקהל המאושר שקבע כי את הלודאים “לא מנצחים כל כך מהר” ובהמשך יהיו אלא הזמרים הלודאים נתן גושן, רינת גבאי ועוד

את הופעות הקיץ לאחר צום ט’ באב, פתח הזמר יהורם גאון – אחד האמנים המוערכים והאהובים ביותר בארץ, שהופיע במרכז העיר – בפארק הרחב בשדרות ירושלים. מאות תושבים גדשו את רחבת הפארק, ונהנו עד מאוד ממיטב להיטיו.

“לא נפסיק לשיר עם הזמר הלאומי של ישראל!”, אמר ראש העיר לוד – עו”ד יאיר רביבו, “מי שמייצג יותר מכל את אהבת המולדת והעם, את ארץ ישראל היפה והטובה שאנו כה אוהבים לטייל בשביליה ולתור באתריה. מקווה שאגרתם כוח בשנת הקורונה לקיץ הקרוב, כי כפי שהבטחתי התכנון הוא שיהיה ממש שמח!”.

האירועים כולם מתקיימים ללא תשלום. מנהלת אגף התרבות בעיריית לוד – אורית עופר אמרה כי “לבקשת ראש העיר אנו משקיעים בקיץ הקרוב בהופעות מרהיבות לכלל הציבור בלוד ושכל תושב יוכל ליהנות מחוויית תרבות, זאת מאחר ובקיץ שעבר היינו כולם ספונים בבתים בשל נגיף הקורונה”.

רביבו וגאון על הבמה עם יוסי הרוש, גיל חדד, אהרון אטיאס, נתנאל איזק ואלי סער
יהורם גאון ויאיר רביבו, “לא נפסיק לשיר”.

עם צאת צום ט’ באב כתב רביבו בחשבון הפייסבוק שלו: “כולנו מחויבים בע”ה לאהבת חינם, וכעת הגיע העת לשמוח. הבטחנו קיץ מיוחד ומלא בהופעות”.

בהמשך יופיעו על הבמה המרכזית בלוד – רינת גבאי, כאשר טרם ההופעה ייהנו הילדים מסדנאות מיוחדות וכן הזמר נתן גושן שיעניק מופע מרהיב לתושבי לוד.

כמו-כן, יתקיימו הופעות למגזר החרדי כאשר השיא יהיה במופע מיוחד של הזמר יעקב שוואקי שמגיע מארצות הברית, וכן אירועי תרבות ומופע חג קורבן לתושבים המוסלמים.