Site icon מקומונט לוד

לבחור את המתנה המושלמת ליום האהבה

יום האהבה הוא יום מיוחד במינו. זה היום בלוח השנה שבו מקדישים את מלוא תשומת הלב לאהבה שיש בחיים, מכל הכיוונים ומכל הסוגים – אהבה של בן או בת זוג (וכמובן כלפיהם), אהבה בתוך המשפחה וכמובן אהבה בין חברים או חברות. זה היום שכבר פרק זמן לפניו מתחילים לחשוב על המתנה שתהיה הכי נכונה ומושלמת להעניק למי שמרגישים אהבה גדולה כלפיו או כלפיה.

יש מי שרואה מתנה ליום האהבה כמתנה רומנטית, אישית ואינטימית ויש מי שלא באמת צריך תירוץ בשביל לקנות מתנה ואז המתנה תהיה מתנה של מחשבה, של מתן תשומת לב ושל הבעת הערכה והוקרה שממילא חשים כלפי לא מעט אנשים שסובבים בשגרה היומיומית. מי שמחפש מתנה מושלמת ליום האהבה יבחר בכיוון של זוגיות ואהבה וירצה שזה גם מה שהמתנה תראה ותבטא.

מה מתאים בתור מתנה שנותנים לכבוד יום האהבה?

כאמור, יום האהבה מיוחד בזה שבמהלכו קונים מתנות של אהבה, של חברות ובעיקר של זוגיות. באתר עדן מתנות אפשר למצוא שלל רעיונות שיתאימו הן לגברים והן לנשים ואפשר אפילו להפוך את המתנות לאישיות, ייחודיות ומותאמות אישית. כך למשל אפשר לחשוב על ארנק לגבר. אין ספק שמדובר בפריט יומיומי שכל גבר צריך שיהיה לא. אך מה בנוגע להקדשה אישית על גבי הארנק? חריטה או ציור שמבוצעים בדיוק על פי ההזמנה והופכים את הארנק לכזה שמתאים לגבר אחד ספציפי וזה הכל? אפשר רק לדמיין את המבט המופתע והשמח של אותו הגבר כאשר הוא יצפה, אולי, לקבל מתנה אך לא מתנה כזאת שהוא עצמו מופיע בה או שיש עליה הקדשה שמיועדת אך ורק עבורו. מתנה שכזאת יכולה להיות כאמור ארנק, אפשר לבחור במגן לטלפון עם התאמה אישית של חריטה או הקדשה, צמיד או טבעת וכל חפץ אחר שהוא יאהב וייהנה לעשות בו שימוש יומיומי ושגרתי.

תמונה: freepik

איך מצליחים לחשוב על רעיון למתנה?

אין ספק שהשלב הכי מאתגר ולא פשוט הוא החשיבה שמשקיעים לפני בחירת המתנה. צריך לחשוב מה ישמח את בן או בת הזוג, מה ייתכן והם צריכים אך מסיבות כאלה ואחרות נמנעים מלקנות עבור עצמם וכמובן מה ישמח אותם, יפתיע אותם ויהווה קליעה בול במטרה. אין ספק שלאחר שחושבים לעומק ומוצאים את הרעיון הכי טוב שאפשר – השמחה וההתרגשות תהיינה שוות את המאמץ וכל מה שאפשר יהיה לחשוב עליו זה ההזדמנות הבאה להשקיע מחשבה ולקנות מתנה טובה, נכונה, שימושית, יעילה, מוצלחת וכמובן – משמחת. יום האהבה הוא רק יום אחד שכזה שבו באמת משתדלים לחשוב על מתנה מיוחדת ומקורית ולוח השנה העברי והלועזי כאחד מלאים בשלל הזדמנויות לקניית מתנות מוצלחות ומשמחות.