Site icon מקומונט לוד

לגור בתל אביב או בפלורנטין?

ישנם בישראל לא מעט סוגים של דירות שונות, בין אם מדובר בדירות גן ובין אם מדבור בדירות ”סטנדרטיות” בנות שלושה חדרים ובין אם מדובר בדירות פנטהאוז מפנקות. אבל עבור מרבית האנשים אופי הדירה לא פחות חשוב מהמיקום בה היא נמצאת, כאשר מרבית התושבים בישראל מעדיפים לגור באזור מרכז הארץ ובמיוחד בעיר הנחשבת למרכז הקסם התרבותי של ישראל-תל אביב.

בעיר שפועלת בכל ימות השבוע נוכל למצוא לא רק אירועי תרבות נהדרים, מסעדות ומגוון אטרקציות לכל המשפחה אלא גם במנעד עצום של פרויקטים מרהיבים וייחודים. ואם חיפוש הדירה כולל גם דירה מפנקת וגם מיקום מושלם, הרי ששכונת פלורנטין הינה בין האופציות המעולות לשם כך. 

מי קונה היום דירות בפלורנטין?

מיקום הבית שלנו הוא עניין לא קטן, שכן בעזרת המיקום נוכל לא רק להנות ממגוון רחב של פעילויות פנאי שונות או לימודים אקדמאיים אלא להבטיח לילדינו מערכת חינוך מצוינת, תחבורה ציבורית ועוד. לכן כאשר מדובר בדירות בפלורנטין ולמרות שנהוג לחשוב כי דירות אלו ברובן שייכות למשקיעים ויזמים, ישנם לא מעט משפחות וזוגות צעירים המבקשים להתחיל את חייהם לא רק באזור איכותי כמו פלורנטין אלא גם להנות מדירות מפנקות. לכן נוכל למצוא באזור זה פרויקטים חדשים שיכללו בחלקם חדרי עבודה משותפים לרווחת תושבי הבניין, חדרי כושר למיניהם, שמירה לאורך כל שעות היממה וכמובן קרבה אל אזורים כמו נווה צדק, חופי תל אביב ועוד. 

קרדיט תמונה: FREEPIK

אילו פרויקטים ישנם באזור?

אחד המתחמים הנהדרים בשכונת פלורנטין הוא כמובן מתחם המגורים ”נוגה 1” של חברת יוסי אברהמי, המציעה מפרט עשיר הן של הדירות והן של המתחם עצמו אשר יכללו החל מכלים סניטריים מעולים, מרפסות שמש מרווחות ואפילו מערכת חשמל חכמה בכל הבית. תושבי הבניין יוכלו עוד להנות מקומת מסחר בקומה הראשונה, יחד עם חניון תת קרקעי, חדר אופניים ועוד. פרויקט נהדר לא פחות ממוקם ברחוב הרצל 91 והוא כולל גם דירות 2 חדרים, יחד עם עיצוב אירופאי ייחודי לבניין בעל תשע הקומות, צילונים חשמליים, בריכה, חדרי אירוח ועוד מגוון פינוקים לרווחת תושבי הבניין.