Site icon מקומונט לוד

להימנע מעקיצות ייתוש

יש שסבורים שאנחנו נעקצים ע”י הייתוש והוא זה שגורם לנו לגירודים מעצבנים. אנחנו בוודאי נפתיע אתכם שמי שעוקצת אתכם היא בכלל היתושה ולא הייתוש.  היתוש הינו חרק מעופף שניזון בעיקר מצוף של פרחים בדיוק כמו הדבורים ולא עוקץ אותנו כלל.

הדברה – אז בעצם היתושה היא זו שעוקצת אותנו מאחר והיא זקוקה לדם שלנו . בדם שלנו מצויים חלבונים שדרושים לייתושה לצורך ייצור הביצים שלה.  הייתושה גם ניזונה מפירות, אך כשהיא רוצה לייצר ביצים היא מחפשת ייצורים חיים על מנת לשאוב את הדם שלהם. בזמן העקיצה, הייתושה עושה לנו חור קטן בעור ומחדירה לגוף שלנו את הרוק שלה . ברוק של הייתושה מצויים חומרי קרישה מעכבים שמטרתם לעכב את תגובת המערכת החיסונית שלנו. בשל החומרים המעכבים, למערכת החיסון שלנו לוקח כמה שניות להגיב ובכך אנחנו לא מרגישים את העקיצה בדיוק באותה שניה שהיא עוקצת. לכן, קשה לנו לתפוס את הייתושה בשעת מעשה ( עקיצה).

היתושה יכולה לשאוב עד שישה מ”ג של דם בכל ארוחה. לאחר שהייתושה מסיימת לשאוב את הדם שלנו, הייתושה זקוקה למנוחה של יומיים שלושה , מייצרת את הביצים שלה ומחפשת מאגר מים בכדי להטיל את הביצים שלה.

זה לא סוד, שבמקומות שבהם ישנם מאגרי מים עומדים, אז כמות הייתושים או ליתר דיוק הייתושות גבוהה יותר. לכן, יש להימנע ככל שניתן להשאיר מאגרי מים עומדים וגם הקטנים היותר בסביבת מגוריכם.

לאחר שהייתושה נחה את מנוחתה הדרושה לה והטילה את ביציה, הייתושה ממשיכה לחפש מישהו אחר כדי לעקוץ אותו. הייתושה היא חיה בררנית וענינת טעם ועוקצת את מי ש”מושך” אותה אליה וזאת ע”פ ריח הגוף שלנו, הזיעה שלנו, חום הגוף שלנו, כמות פחמן הדו חמצני שאנו פולטות וסוג הדם שלנו.

מחזור חייה של היתושה  הוא מחזור חיים קצר שנמשך כחודש במהלכו הייתושה עוקצת, מייצרת ביצים , מטילה אותן וכך חוזר חלילה, אלא אם תשתמשו בקוטל יתושים מוסקיטו חזק, שיימנע מהייתושה לעקוץ אתכם.

קוטל יתושים חשמלי או בשמו הנוסף קטלן יתושים הוא מוצר חשמלי מהפכני המפיץ אור אולטרא סגול ותפקידו לקטול את הייתוש. שימו לב שבניגוד לתרסיסים, רשתות וצמידים שרק דוחים את הייתושים וגורמים לו לא להתקרב אלינו לזמן מוגבל, קוטל יתושים חזק קוטל את הייתושים ולא מאפשר להם להתקרב אלינו. המנורה האולטרא סגול מושכת אליה את הייתוש אל תוך הרשת החשמלית וברגע שהייתוש מתקרב, אז השנאי החזק קוטל אותו. לכן, חשוב מאוד לרכוש קוטל יתושים עם שנאי עוצמתי וחזק כגון קוטל יתושים מוסקיטו איטלקי שיצליח לקטול את כל הייתושים או יתר דיוק היתושות.

יחצ

אודות לשנאי החזק, קוטל יתושים מוסקיטו מצליח לקטול סוגים רבים של חרקים מעופפים מלבד ייתושים: פרפרים, חומייני, זבובים, ברחשים ואפילו דבורים!!!

קוטל יתושים מוסקיטו בטיחותי לשימוש, אינו מפיץ חומרים רעילים, חסכוני בחשמל, קוטל סוגים רבים של חרקים מעופפים, קל לניקוי וקל לתחזוקה.

בזכות קוטל יתושים מוסקיטו תוכלו לעבור את עונת הייתושים בבטחה וללא עקיצות וגירודים מיותרים.

המאמר בחסות חדשות הרצליה BN