Site icon מקומונט לוד

להכיר את זכויותיכם בחקירה

על אף שחקירה במשטרה נראית לרובנו כמו סיטואציה רחוקה שקורת לעבריינים ומשפחות פשע בלבד, בפועל מדובר בנוהל שגרתי למדי ורבים מאיתנו עלולים למצוא את עצמנו נחקרים במשטרה או מצהירים על עדותנו בהקשר למקרה זה או אחר. למרות שמדובר בהליך שגרתי, מומלץ להתייעץ עם עורך דין לפני כל חקירה במשטרה על מנת להבין את זכויותיכם ולקבל ייעוץ מקצועי בנוגע למה כדאי לומר ומתי כדאי להשתמש בזכות השתיקה. יתר על כן, החוקרים המיומנים של משטרת ישראל יוכלו לחלץ מכם אמירות שעלולות להפרש בצורה שגויה גם אם לא היה עוול בכפכם כלל ואתם חפים מפשע, ולכן ייעוץ משפטי מקצועי טרם כל חקירה הוא כה חשוב. זכרו כי החוקרים מחויבים לתת לכם להתייעץ עם עורך דין בכל שלב שתבחרו, וחשוב לא לוותר על זכות חיונית זו.

קרדיט: freepik.com

להתמודד עם האשמות חמורות

ללא ספק ההתמודדות עם האשמות בנוגע לביצוע עבירות מין כמו מעשה מגונה, אונס או מעשה סדום הם בין ההאשמות החמורות ביותר בהם אדם נורמטיבי מן השורה יוכל להיות מואשם. פעמים רבות יהיה מדובר בזיהוי שגוי, אי הבנה או אפילו תלונת שווא בעקבות מריבה, אך ההשלכות על האדם המואשם יהיו חמורות, ולכן חשוב לפנות אל עורך דין מומחה לסדר הדין הפלילי על מנת לבנות אסטרטגיה משפטית כי להגן על האדם מפני האשמות החמורות. עורך הדין יוכל לסייע לכם להוכיח את חפותכם ולהימנע מאמירת אמירות שגויות בעקבות תרגילי חקירה כאלה ואחרים שהחוקרים המשטרתיים וודאי יבצעו על מנת להוציא מכם הודאה.

לקבל ייעוץ משפטי מקצועי

בסופו של יום, התמודדות עם אישומים פליליים היא לא פשוטה, וגוררת עימה קשיים רבים, לכל אורך הדרך, כמו גם לאחר תום החקירה ואף לאחר סגירת התיק במקרים מסוימים. לכן, חשוב לפנות אל עורך דין פלילי כבר מהרגע הראשון בו זומנת לחקירה, בין אם בתור עדים ובין אם בתור חשודים תחת אזהרה. עורך הדין יסייע לכם לכל אורך הדרך, יסביר לכם מהן זכויותיכם ויעזור לכם למצותן, ייצג אתכם ויוכיח הן למשטרה במהלך החקירה, הן במהלך השימוע והן לאורך המשפט כולו כי אתם חפים מפשע וכי יש לסגור את התיק מחוסר אשמה. משרד עורכי הדין בטש רוטנברג הוא משרד עורכי דין המתמחה בסדר הדין הפלילי, אשר ליווה אלפי לקוחות מרוצים בהליכים מורכבים במיוחד וסייע להם להוכיח את חפותם. לייעוץ משפטי מקצועי חייגו למספר 0544-705733.