Site icon מקומונט לוד

להעניק חוויה מדהימה

אחת הדברים החשובים ביותר שכל בעל עסק מתמקד בשיפור אדפטיבי של כך זה חווית לקוח שכן עסקים רבים תוהים לעצמם כיצד ניתן לשפר זאת. כמו כן על מנת לקבל משוב אודות החוויה של הלקוחות שלכם ישנם מספר דגשים והם:

לשם כך תוכלו לפנות אלינו למערכת הסקרים Voisend  ונדאג עבורכם לפלטפורמה המתקדמת ביותר בעולם. המערכת שלנו מאפשרת ניהול ממוחשב ואיכותי אשר ייעל משמעותית כל עסק וארגון. כמו כן המערכת הינה מותאמת באופן אישי לכל עסק וההטמעה שלה הינה נוחה במיוחד. המערכת תאפשר לכם לשפר את חווית הלקוחות, תוכלו להגיב באופן מהיר יותר לפניות, לנהל את הצוות, להגדיל את מעגל הלקוחות, לשלוט על ההתנהלות של העובדים אל מול הלקוחות ועוד מספר פונקציות מדהימות.

קרדיט Freepik.com

להבין מה הלקוחות חושבים עלינו

בשביל להבין בצורה טובה ומדויקת מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו יש צורך בעשיית סקר שביעות רצון לקוח אשר באמצעות סקר זה תוכלו למעשה לדעת בצורה איכותית וממוקדת האם הלקוחות שלהם היו מרוצים מחוויית הרכישה, בין אם זה המוצרים, ובעיקר בנושא שירות הלקוחות. נמצא שאחד הדברים החשובים ביותר ללקוחות זה למעשה השירות שהם מקבלים וכן הלקוחות רוצים להרגיש חשובים לבעלי העסקים. עסקים רבים משקיעים משאבים רבים על מנת לייעל את השירות לקוחות שלהם וזאת באמצעות שיחות טלפון ומיילים שאינם יעילים, אך השיטה הטובה ביותר לעשות כן זה באמצעות מערכת ממוחשבת וחכמה.

 

Voisend  מערכת חכמה

הדרך הטובה ביותר לשפר את שירות הלקוחות שלכם זה באמצעות מערכת סקרים Voisend  אשר הינה אחת המערכות המתקדמות בעולם בשיפור שירות, וכן מאפשרת לנהל באופן דיגיטלי את הפעילויות העסקיות שלכם בין אם זה בארגונים או בעסקים. דרך המערכת שלנו תוכלו לשפר את חווית הלקוח, לשים את הלקוח במרכז, לקבל משובים מיידים ועוד. לפרטים נוספים והטמעת המערכת צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 077-8038331 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.