Site icon מקומונט לוד

להתמודד עם תהליך הגירושין

עורך דין גירושין תל אביב
קרדיט: canva

אף אחד לא מתחתן על מנת להתגרש אך לצערנו הרב הסטטיסטיקה מוכיחה אחרת. ההחלטה להתגרש יכולה להפתיע אתכם, אך היא גם יכולה להגיע מתוך הדרדרות ארוכה ואיטית עד שמבינים שאי אפשר להמשיך יותר. עם זאת, למרות הקושי והכאב חשוב לעבור את תהליך הגירושין המורכב בצורה מסודרת ומקצועית ככל האפשר, על אחת כמה וכמה אם יש ילדים משותפים ורכוש בתמונה. החלוקה של חיים שלמים יחד והגעה להסכם גירושין לא נעשית בקלות, ולכן נחוץ איש מקצוע כמו עורך דין גירושין תל אביב שמיומן בליווי זוגות מתגרשים והכנת סדר עדיפויות, בחינת הנושאים העומדים לדיון והסבר מקיף ומעמיק מה עומד לקרות בכל שלב של הפרידה עד הגירושין. חשוב גם שעורך הדין יסביר לכם את זכויותיכם באופן מעמיק ותואם את מצבכם.

עו”ד אתי גוהר מקדישה את הזמן ללקוחות כדי להשקיע בכל מה שקשור לשיקום הרגשי כדי להתגרש נכון בצורה כזאת שתאפשר לעמוד על הרגליים כמה שיותר מהר.

לפנות לייעוץ משפטי מקצועי

רבים יודעים שנושאים אשר קשורים בדיני משפחה נחשבים לנושאים הרגישים ביותר בתחום המשפט משום שהם מלווים אנשים במצבים הטעונים והרגישים ביותר בחייהם – כגון הסכמי גירושין, ניהול הליך גירושין בבית משפט,  ייעוץ לעריכת צוואה,  ליווי בסכסוכי ירושה קשים וכיו”ב עורך דין לענייני משפחה בירושלים מגיע עם הלקוחות שלו גם למצבים רגישים אלו.

מקרים נוספים לא פחות חשובים אשר מלווים על ידי עו”ד הינם מקרים בהם יש להחליט על מינוי אפוטרופוס לאדם קרוב במצבים בהם מחלה עומדת לגרום לקושי  לקבל החלטות אודות חייו ורכושו. עורך דין לענייני משפחה ילווה את לקוחותיו גם במצבים אשר מחייבים רגישות ואמפתיה, נעם ונחישות כגון מצבים של הוצאת צו ירושה, או כאשר מתגלים ויכוחים במשפחה וחילוקי דעות, ולכן עבודתו מאוד חשובה ודורשת ידע, ניסיון ומיומנות משפטית.

להגיע להסכמות בתוך המשפחה

כאשר יש חילוקי דעות לנוכח צוואה, משפחות רבות יבחרו לגשת לפגישות גישור משפחתי.  יצויין כי לא תמיד חייבים להיות חילוקי דעות אלא להפך, ישנם מצבים מסויימים בהם היורשים מבינים שיש עוול שצריך לתקן או שאפשר לשנות את החלוקה של העיזבון בדרך שתיטיב יותר עם יורשים מסוימים ובהתאם לחוק ולצוואה. במקרה כזה עו”ד לענייני משפחה ינסח הסכם חלוקת עיזבון שיתאים ליורשים שעליו הם יחתמו בהסכמה מלאה. עו”ד אתי גוהר היא עורכת דין מומחית לדיני משפחה אשר מנסחת הסכמים כאלה ללקוחות אשר מעוניינים  לשנות את אופן החלוקה של העיזבון ומסבירה להם על כל התהליך שצריך לעבור, כל עוד זה מרצונם החופשי של כל בני המשפחה. לפרטים נוספים וייעוץ משפטי אישי חייגו 077-2307771.