Site icon מקומונט לוד

לוד בוחרת – פרויקט מיוחד: “מגדלור” בראשות משה בונפיל

בימים האחרונים פנינו לכל ראשי הרשימות המתמודדות בבחירות המקומיות בלוד עם שאלות זהות על מנת שתושבי העיר יוכלו להכיר קצת יותר טוב את המועמדים השונים שירכיבו (או לא) את מועצת העיר ויובילו את לוד בחמש השנים הקרובות.

אנו ממשיכים את הפרויקט עם סיעת מגדלור והעומד בראשה, משה בונפיל, אשר קורא תיגר על ראש העיר המכהן ומתמודד על ראשות העיר

שם: מגדלור- מתחילים מבפנים בראשות משה בונפיל.
אותיות בקלפי: א’
חברי הרשימה: 
1. משה בונפיל
2. זאב אוריאל. תושב גני אביב מזה 21 שנה. הנדסאי אדריכלות נוף. חבר מועצה לשעבר , הראשון שנכנס ברשימה עצמאית מגני אביב. פעל וממשיך בעשייה הציבורית לאורך שנים, לקידום איכות החיים בשכונה .

משה בונפיל וזאב אוריאל. צילום: יחצ

3. אריקה פולק. משמשת כעת כמנהלת משרד עו”ד מוביל בתחום התחדשות עירונית. בעברי עבדתי במינהל מקרקעי ישראל , בשיווק קרקעות. הצטרפתי. יסדתי עם זאביק את הרשימה “מתחילים מבפנים” בעקבות כוונת הנהלת העיר להרוס את העיר לוד עם בנייה מגאלומנית.
4. יוסי טסמה. בוגר תואר ראשון במנהל עסקים, נשוי פלוס 4. תושב עיר לוד יותר מ-14 שנים.
אני בא מתוך אכפתיות ורצון להתנדב למען העיר”.
5. אבי גולדנברג
6. אינסה ברוד, ‏במקצועי אדריכלית. גרה בגני אביב לוד משנת 1998. ‏מודעת לאיכות הסביבה ולשטחים הציבוריים. ‏מוטרדת מהזנחה, וחוסר סביבה מזמינה. ‏ולכן החלטתי להיות משפיע ולא רק מתלוננת.

>>להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט לוד, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/PXsy2U<<

7. חיים ויטלם יו”ר ועד צינורות המזרח התיכון לשעבר חבר מזכירות מועצת הפועלים בלוד חבר מזכירות בעמותת קידום בהסתדרות בת”ל וחבר מזכירות בהסתדרות אגף מתחת ממונה בטיחות קרינה US sonik רמה 2 XR אנו גם רמה 2
8. אדלה לוקץ’. מנהלת קשרי לקוחות לאחר מכירה, תושבת שכונת גני אביב מאז עלייתי לארץ בשנת 2002. החלטתי להצטרף לרשימה כי אני מאמינה שרק פעילות אקטיבית יכולה לשנות באמת דברים.
9. שי הרשקו. גאוגרף, מתכנן סביבתי וממובילי מטה המאבק לבינוי שפוי. תושב גני אביב 22 שנה.
10. מיקי סיגלר. היה בין ראשוני הדיירים אשר איכלסו את שכ’ גני אביב מיד אחרי שהקמתה הושלמה. מיקי פעל בשכונה כפעיל ציבור מאוד נמרץ, באופן יוצא מן הכלל
11. מיקי חן. ספר במקצועו 28 שנים וב-14 השנים האחרונות בעל מספרה בשכונת גני אביב. לאחר שנים רבות שבה גר באשדוד, ביניהן שנים רבות עבד בגני אביב, עבר לגור בשכונת גני יער לפני שלוש שנים. השינויים בשנים האחרונות הם כל כך מינוריים מבחינתו שבחר להיכנס לפוליטיקה ולשנות את המציאות.

תפקידים ומספר מושבים במועצה הנוכחית:
הרשימה מתמודדת על ראשות העירייה וגם על כמה מקומות במועצת העירייה.
המועמד לראשות העיר הינו משה בונפיל המכהן כחבר מועצת העירייה ומחזיק תיק הלוגיסטיקה ושיפור פני העיר.

עיקרי המצע: 
ב-18 החודשים האחרונים נחשפה בעיניו העירייה במערומיה. התברר למשה כי העירייה לא מתנהלת באופן תקין בכל מה שקשור לניהול מאות נכסיה ברחבי העיר, וגם ההסכמים עליהם היא חתומה עם חברות וקבלנים, אינם שלמים ולעתים אפילו חלקם אינם בתוקף למרות שהחברות והקבלנים ממשיכים לפעול בלוד. היועץ המשפטי חוטא לתפקידו כאשר הוא מרשה לפקידי עירייה בכירים לפעול במקומם של חברי מועצה, בניגוד להוראות משרד הפנים ופקודת העירייה.
משה בונפיל החליט להתמודד על ראשות העיר, כדי לשים קץ לעוולות הרבות המתרחשות בעירייה, וגם להשוות את השרותים המוענקים לתושבים, מבלי להעדיף תושבי שכונה מסויימת על פני האחרים.
ראש העיר הנוכחי לא שולט בענייני העירייה אלא נשלט ע”י קומץ של אנשים מהבית היהודי ומהגרעין התורני.
ראש העיר נוקט באכיפה סלקטיבית בכל מה שקשור בחוק התכנון והבנייה, במקום לשים קץ לבנייה הבלתי חוקית ולפיצול דירות.
העיר מאוד מלוכלכת, כך מתברר ממידע שדלף מישיבת עבודה שקיים מנכ”ל העירייה ביום 16.9.2018 הכוונה היא שהניקיון חסר גם בשכונה החדשה גני איילון.
בין יתר הסעיפים הקיימים במצע הרשימה, בולט הסעיף המדבר על הכוונה לאשר חנייה פטורה מתשלום לכל תושבי לוד, בכל שטח השיפוט של העיר.
כמו כן, יש למשה תוכנית להפוך את לוד לעיר חכמה ודיגיטלית ומאוד נקייה.

>>להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט לוד, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/PXsy2U<<