Site icon מקומונט לוד

לוד הולכת על זה! הצלחה כבירה ליום ההליכה העולמי שנערך בלוד

כ-1200 תלמידים מ-9 בתי ספר יסודיים בלוד, השתתפו ביום שישי שעבר בצעדה המסורתית של “יום ההליכה העולמי 2022”. מזג האוויר המושלם, האווירה החגיגית והארגון המופתי, הפכו את האירוע לספורטיבי, חינוכי, מוצלח ומהנה

יום ההליכה העולמי חל מדי שנה בסוף אוקטובר וזו יוזמה של ארגון בינלאומי, שמטרתה לעודד פעילות גופנית באמצעות ההליכה, שהיא הספורט השכיח בקרב האוכלוסייה, והיא אפשרית לכולם.  בישראל יום זה מאורגן על ידי משרדי התרבות והספורט והבריאות.

לוד הולכת על זה, עם כ-1,200 תלמידי מ-9 בתי ספר בעיר

בלוד השתתפו תשעה בתי ספר יסודיים: המעפילים, גני יער, זבולון המר, גני אביב, ספיר, רמב”ם, לוי אשכול, המאירי והראל. בסה”כ השתתפו ביום ההליכה העולמי שהתקיים בלוד כ-1200 תלמידים. עם פתיחת יום הלימודים, התלמידים צעדו מבתי הספר שלהם לעבר בית התרבות העירוני ברחוב כצנלסון. 

יום ההליכה אורגן על ידי אגף הספורט ובניצוחו של מנהל מחלקת הספורט, ירון זרד, אשר ניהל את היום החשוב והערכי הזה בעזרתו של קב”ט בתי הספר וגני הילדים, בני סמדג’ה. כל תלמיד קיבל כובע עם לוגו של המבצע ובקבוק מים.

הפנינג ססגוני בבית התרבות הישן ביום ההליכה העולמי בלוד

בבית התרבות העירוני, נהנו הילדים ממופע פעלולים מרתק ומלהיב עם אופניים וממופע בריקדאנס מקפיץ בו לקחו חלק התלמידים. מנכ”ל העירייה, אהרון אטיאס, צעד אף הוא למקום הכינוס, ופיקח על המתרחש מקרוב. המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אריה לוי, נשא דברים בשם העירייה ובירך את התלמידים והודה למארגנים על הארגון המופתי.

בתום האירוע צעדו התלמידים לבית ספרם.