Site icon מקומונט לוד

לוד חוגגת 70. מי יגיע וכמה זה יעלה?

במסגרת השקיפות הציבורית אותה הנהיג ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, מפרסמת עיריית לוד את עלות כל האמנים שיופיעו השנה בלוד, במסגרת חגיגות ה-70 לעצמאות ישראל ולעיר לוד. לנוחותכם, ריכזנו לכם את המידע. פרטים מלאים על סדר ההופעות ומיקומן – נביא לכם לאחר הפסח.

יצוין כי גם השנה יוקמו בלוד 2 במות – כפי שנעשה בשנים האחרונות, האחת במה מרכזית לכלל תושבי העיר אשר תפעל בערב יום העצמאות ולמחרת בהופעות לילדים, השנייה במה לציבור הדתי.

14 אמנים יופיעו השנה בלוד:  * ליאור נרקיס -150,000 ש”ח * רותם כהן -85,000 ש”ח * בועז שרעבי  – 65,000 ₪ * נתן גושן , ישי ריבו, אליאנה תדהר, גילי בא לבקר  – עסקת חבילה בעלות של 155,000 ₪. עוד יופיעו * רגב הוד * יזהר כהן * מיקי * סטפן  * ואמנים מקומיים:  ניר בנילוש, דודי בוזגלו, אוריאן שטאל בעלות כוללת של 137,000 ₪, יחד עם מיטב הכוחות המקומיים של לוד, להקות המחול, הזמר והריקוד הנפלאות של העיר, ובסה”כ 592,000 ₪.

“ברוך השם, אנחנו יכולים להרשות לעצמנו ואנחנו לא מתנצלים” אמר ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, אשר רק בשבוע שעבר הצליח להוסיף להכנסות העירייה למעלה מ-20 מיליון ₪ מדי שנה מנתב”ג, פיצוי על אי תשלום ארנונה. המשמעות: מאות מיליונים בשנים הקרובות אשר יושקעו בתשתיות, בפיתוח, בשיפור חזות העיר ובניקיון.

בעבר כידוע, בשנים בהן ניהלו את העיר וועדות קרואות, צומצמו אירועי תרבות רבים בעיר. בשנים האחרונות יצאה לוד לעצמאות כלכלית, תרתי משמע. כיום מדורגת לוד בין 10 הערים האיתנות ובעלות היציבות הפיננסיות בישראל, עיריית לוד זכתה שלוש שנים ברציפות בפרס משרד הפנים על ניהול מקצועי, תקין, יעיל ואחראי של הקופה הציבורית חרף ההשקעות האדירות בפיתוח העיר, בהחלט תעודת כבוד לעיריית לוד שעשתה את המהפך הכמעט בלתי אפשרי מעירייה חדלת פירעון לעירייה יציבה בהיבט הכספי.

“מגיע לתושבי לוד לחגוג בגדול, לטעום מהחוויה הבלתי נשכחת של חגיגות העצמאות לעיר ולמדינה, ליהנות מאמנים ידועי שם  לצד הכוחות המקומיים של העיר לוד, להקות מחול, זמר וריקוד, אשר יחד מספקים הופעות מחשמלות, מלאות צבעים, צורות ואורות, ויש לנו במה להתגאות!” נמסר מעיריית לוד, “לוד כיום היא עיר מובילה גם בתרבות ועלויות אלה אינן באות על חשבון שום דבר אחר, מצבה של העיר טוב היום לאין שיעור מזה שבעבר ואנו יכולים להעניק לתושבים אמנים מהשורה הראשונה”.

“כולנו רואים את אלפי תושבי העיר מחויכים, גאים בעיר שלהם, נאבקים על שמה ותדמיתה בכל פורום, ברשתות החברתיות, בשיח הציבורי ובתקשורת. גם השנה יצביעו עשרות אלפים ברגליים ויבואו לחגוג, יהיה פה שמח!”

בתמונה: 14 האומנים שיופיעו ביום העצמאות בלוד, מתוך פרסומי העירייה