Site icon מקומונט לוד

לוד רצה קדימה במרוץ לוד ה-4

לוד רצה קדימה וממשיכה במרוץ המסורתי שהפך לשם דבר בישראל. ב- 31.3.17 יוזנק מרוץ לוד ה-4, בהשתתפות אלפי רצים מלוד ומכל הארץ, בהפנינג ספורט, בריאות וכושר, הכולל מרוץ תחרותי מותאם לכל הגילאים, בהשתתפות אלפים מתושבי העיר והסביבה.

מדובר באירוע ספורטיבי הכי גדול, המוני, ססגוני, צבעוני ומלהיב המתקיים בעיר לוד המשקף את אופייה של העיר. “מרוץ לוד אשר הפך למסורת, יעבור בנקודות ציון היסטוריות ייחודיות אשר יחברו בין תרבויות, דתות ותקופות היסטוריות, בעיר היחידה במזרח התיכון בה יש שלום אמיתי. המסלול תוכנן כך שהוא עובר הן בעיר העתיקה והן בשכונת החדשות. כך יכלו הרצים לחוות את ההיסטוריה ארוכת השנים של לוד וגם להתרשם מהשכונות החדשות, שמשקפות את פניה החדשות של העיר – עיר שחושבת, מכוונת ורצה קדימה”, הסביר ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, “אנחנו רוצים להנחיל לתושבי החיים את החשיבות שבשמירה על אורח חיים בריא והזדמנות לשלב כושר גופני עם פעילות לכל המשפחה. הצטרפו אלינו גם אתם, לחגיגת ספורט ענקית, ססגונית ומלאת אנרגיה”.

בעיריית לוד מאמינים שגם השנה, ישתתפו משפחות רבות במרוץ ויגיעו להפנינג הספורט שילווה אותו. לכן, מעבר למקצים ל-10 ו-5 ק”מ המיועדים לספורטאים שמתאמנים על בסיס קבוע, יכלול המרוץ גם מקצה עממי ל-2 ק”מ ו”מרוץ אפרוחים” לילדים.

תמונה דוברות עריית לוד

בתוך כך נמסר כי גם השנה, יצטרפו כ-600 לוחמים ולוחמות מכל יחידות מג”ב ברחבי הארץ, אשר יקיימו את מרוץ לוד ה-2 של מג”ב, בתוך מרוץ לוד ה-4 העירוני. ראש העיר עו”ד יאיר רביבו מסר את תודתו לכוחות משמר הגבול על שיתוף הפעולה להצלחת מרוץ לוד, ועל החלטתם לרוץ כתף אל כתף עם תושבי העיר.

מפקד מג”ב, ניצב יעקב (קובי) שבתאי מברך על מיסוד הקשר עם העיר לוד ועל המשך המסורת שהתחילה בשנה שעברה עם מרוץ מג”ב הראשון.