Site icon מקומונט לוד

לוקיישנים לצילומי בת מצווה בקיץ

בשנים האחרונות כל הבנות העומדות לחגוג בת מצווה רוצות בוק איכותי ומקצועי, זו חוויה נפלאה לילדה ולהוריה, ומזכרת מרגשת לכל החיים. את התמונות אפשר לשלב בקליפ או במצגת בת מצווה, אפשר גם להקרין את התמונות על מסכי הענק במקום האירוע, ולהשתמש באחת התמונות לטובת ההזמנות. כמובן שאפשר גם להעלות את הצילומים המרהיבים לאינסטגרם ולפייסבוק, ולזכות בכמות נכבדה של לייקים ותגובות מרגשות

צילום באדיבות אתר פלאשבק

הפקת בוק מושלם לכלת השמחה

הפקת מסיבת בת מצווה אינה דבר של מה בכך, על ההורים לקבל החלטות חשובות כמו מיקום האירוע, מספר המוזמנים, תפריט מקורי, אטרקציות המתאימות לגיל הילדים, לבחור בעלי מקצוע כמו צלם אירועים ותקליטן, ובמקביל עליהם לבחור שמלה לילדה, וכמובן לבחור סטודיו מקצועי לצילומי הבוק. בשנים האחרונות כל הבנות חולמות על צילומי בוק בת מצווה ומעוניינות באלבום תמונות מקורי ומרגש, כדאי לדעת כי את הצילומים ניתן לבצע בסטודיו המאובזר והממוזג, אך רבות מהבנות מעדיפות לבחור לוקיישנים מיוחדים בטבע, בפארקים יפים, בים ובמקומות נוספים.

בחירת לוקיישנים לצילומי חוץ לבוק בת מצווה הינה קריטית לכן מומלץ להיעזר בידע המקצועי ובניסיון הרב של צוות הסטודיו. יש לגבש יחד עם הילדה והוריה קונספט מיוחד ומקורי לצילומי הבוק, צוות הסטודיו יציע מבחר לוקיישנים מתאימים, ולאחר מכן קובעים מועד ליום הצילומים. חשוב לדעת כי יש שעות בהן האור מתאים לצילומים ומעניק זוהר ואווירה קסומה וציורית לצילומים, לדוגמה בשעות הבוקר המוקדמות ובשעות אחה”צ, לפני השקיעה.

איזה לוקיישנים מתאימים לצילומי בוק?
כאמור, לאחר שצוות הסטודיו מגבש עם כלת השמחה קונספט מיוחד לצילומים, יש לבחור לוקיישנים מתאימים, אפשר לצלם את הילדה בכמה מקומות, כל עוד המרחק ביניהם אינו גדול מדי. ניתן לבחור לוקיישנים מדהימים ומיוחדים בחיק הטבע, לדוגמה יערות קסומים לבוק בת מצווה בסגנון ילדת טבע או בסגנון פיות ואגדות, צילומים בים לילדה המעוניינת בתמונות רומנטיות, אפשר גם לצלם את הבוק ליד מבנה עתיק כמו מצודה צלבנית או בניין לשימור, ויש אפשרות לבחור לוקיישנים אורבניים בתוך העיר כמו חניון נטוש, קירות גרפיטי, מבנים הרוסים, פארקים עם צמחייה עשירה ועוד.

צילומים בטבע להדגשת היופי הטבעי
בין הלוקיישנים המומלצים לבוק בת מצווה ניתן למנות את האתרים השונים בטבע הקרוב למקום המגורים, לא צריך להרחיק עד לדרום או לצפון מאחר וגם באזור המרכז יש שמורות טבע מדהימות עם נחלים, אגמים, עצים גבוהים, צמחייה עשירה ומרחבים פתוחים.

ראוי לציין כי צילומי בוק בת מצווה בחיק הטבע מעניקים אוירה קסומה לכל תמונה, התפאורה הטבעית מדגישה ומבליטה את יופייה הטבעי של הילדה שהופכת מול עיני הוריה לנערה צעירה ויפהפייה. את הצילומים הטובים ביותר מלטשים בסטודיו באמצעות תוכנות גרפיות מתקדמות, ולאחר מכן מדפיסים אותם באיכות גבוהה ומכינים אלבום תמונות מושקע ויוקרתי, והילדה זוכה למזכרת מרגשת מיום הצילומים ומהבוק שילווה אותה לאורך כל חייה הבוגרים.