Site icon מקומונט לוד

לזכרו של חבר מועצת העיר לשעבר, חיים קסקס ז”ל

חבר מועצת העיר לשעבר, חיים קסקס הלך לבית עולמו בגיל 87.נכדתו אביבית הדר נפרדת ממנו בהספד מרגש:”היית האדם עם המידות הגדולות ביותר שאני מכירה”.

חיים קסקס – סבא שלי.

מהקצה השני של העולם, החלטתי שאם לא אוכל להספידך בלוויה, לפחות אוכל לספר לעולם איזה מן אדם היית.עבורי סבא היית האדם עם המידות הגדולות ביותר שאני מכירה.

עלית לארץ הקודש, עבדת עבודת כפיים בגאווה גדולה. למדת, גדלת, צמחת, פנית לפוליטיקה והבאת לנו הרבה כבוד (פוליטיקה טהורה של פעם של אנשים שהיו מוכנים לתת את נשמתם כדי שרק יהיה פה קצת יותר טוב).

חיים קסקס ז”ל.צילום באדיבות המשפחה

אדם שומר מצוות ומסורת שלימד אותי שדרך ארץ קדמה לתורה.אדם חכם, לומד, חוקר, מביע דעה, מתנסח בשפה רהוטה כל כך.זכית להקים משפחה גדולה, זכית לבנים, לכלות, לנכדים, נכדות וגם ללא מעט נינים.מאז ומעולם רצית בשבילנו את הכי טוב שאפשר ופרגנת לנו על כל צעד.

בכל יום שישי, היינו מתקשרים רמי ואני לברך אותך לשבת שלום. תמיד היית כל כך שמח לשמוע אותנו והמטרת עלינו צרור של ברכות בעצמך.בתקופה האחרונה סבלת המון אבל נלחמת כמו גבר שבגברים עד נשימתך האחרונה.

כשאבא התקשר לספר לי, התפרקתי ובכיתי כמו ילדה קטנה וגם עכשיו כל כמה דקות הדמעות פשוט זולגות להן מעצמן כי אז מה אם זה בשיבה טובה…סבא שלי החזק והגיבור היחידי שנשאר לי…כבר לא.

ב- 7 השנים האחרונות איבדנו הרבה אהובים בכאב גדול, אבל אני בטוחה שהם מחכים לך שם למעלה.במיוחד סבתא שכל כך אהבת ולא הפסקת לומר את שמה גם בשבוע האחרון…וכמו שאנחנו נעשה לך כבוד פה הם יעשו לך שם…

מקומך בגן עדן מובטח סבא גיבור שלי

נח על משכבך בשלום.