Site icon מקומונט לוד

לחיזוק המשילות: ביקור העבודה הראשון של השר לביטחון פנים וסגנו בעיר לוד

בשבוע של השבעת הממשלה ה-36: ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו אירח בלשכתו את השר לביטחון פנים החדש, עומר בר-לב, וסגנו ח”כ יואב סגלוביץ’, שנכנסו לתפקידם עם השבעת הממשלה החדשה. אל השר וסגנו הצטרף גם ניצב בדימוס, מנכ”ל המשרד לביטחון פנים, משה (צ’יקו) אדרי. 

במסגרת המפגש הציג ראש העיר את תכניתו “לוד תחילה” להגברת המשילות ולחיזוק הביטחון האישי בעיר לוד. לצד הפרקים החברתיים והכלכליים בתכנית “לוד תחילה” הוצג פרק חיזוק הביטחון האישי, הכולל האצת הקמת תחנת משטרה חדשה בעיר, תגבור משמעותי של כוח אדם, הרחבת מערך האכיפה והקמת מוקד מצלמות בפריסה עירונית, הקמת תאגיד אבטחה עירוני ועוד.

השר לביטחון פנים, עומר בר לב ציין ואמר, כי ״בחרתי להגיע קודם כל לעיר לוד, גם בשל דחיפות הנושא אך בעיקר כדי להעביר מסר. המשרד בראשותי לא מתכוון להתעלם מאחד הנושאים הבולטים בישראל – לחזק את הביטחון ולצמצם אלימות בערים מעורבות ובמגזר הערבי. נפעל למען ביטחונם האישי של כל האזרחים, יהודים וערבים כאחד”.

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו אמר לשר וסגנו, כי “העיר לוד היא מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית. עברנו אירועים קשים בחודש החולף אך פנינו לעתיד – להמשיך את התהליך של הפיכת העיר למרכז מגורים, תעסוקה ותחבורה ראשי בלב ישראל”.

ראש העיר יאיר רביבו עם השר בר-לב וסגנו סגלוביץ’. תמונה: באדיבות דוברות עיריית לוד

רביבו הוסיף כי “תכנית ׳לוד תחילה׳ היא כלי לחיזוק המשילות והביטחון האישי של תושבי לוד והצלחת התכנית תשוכפל לערים נוספות”.

בתום הפגישה, הודה ראש העיר לשר בר-לב וסגנו סגלוביץ’ על שהקדישו מזמנם והגיעו ללוד וכן על הקשב ועל הרצון שלהם לפעול כבר בקרוב למען העיר. רה”ע איחל להם בהצלחה רבה בתפקידם החשוב בשמירת הביטחון של האזרחים, בתוך מדינת ישראל.