Site icon מקומונט לוד

לטפל בגוף וגם בנפש בעזרת רפואה סינית

קרדיט: pexels.com

החיים במדינה שלנו מלאים בסטרס גם בזמני שגרה. על אחת כמה וכמה כאשר אנו נמצאים במצב של מלחמה הניכרת היטב בצפון וגם בדרום. אמנם רבים מתושבי הצפון אינם נמצאים בביתם, אך תושבי יישובים אשר מרוחקים יותר  מהגבול עדיין נמצאים בביתם ומרגישים את המלחמה היטב על כל הלחץ שהיא מביאה. כל לחץ נפשי יכול לבוא לידי ביטוי גם בתסמינים גופניים. במיוחד הרפואה הסינית דוגלת בכך שגוף ונפש הם אחד, כך שטיפול ברפואה הסינית, במיוחד אם הוא נעשה באווירה פסטורלית, מסייע הן לגוף והן לנפש, מחזק את הצ’י: זרימת האנרגיה בגוף, כשהדבר עוזר משמעותית בפתרון בעיות פיזיות וכאבים וגם נותן תחושה כללית טובה, מטעין את הגוף באנרגיות ונותן כוחות להתמודד גם עם מציאות לא פשוטה.

דיקור סיני לפוריות: שילוב של הפן הפיזי והנפשי

אחת הסיבות שגורמת לאנשים לחפש טיפולי דיקור סיני בצפון ובכלל היא נושא הפוריות. במיוחד בתקופות לחץ לא מעט זוגות מוצאים את עצמם מתקשים להיכנס להיריון. הסיבות לכך יכולות להיות שונות וקשורות לאישה, לגבר או לשניהם גם יחד. דיקור סיני נמצא כטיפול יעיל בבעיות פוריות. הוא נותן לגוף תנאים טובים ונוחים יותר להצליח להיכנס להיריון. בדיקור סיני המיועד לטיפול בנושא הפוריות ימצא המטפל את הדרך ליצור איזון אנרגטי אשר יאפשר קליטה קלה יותר של היריון. גורמים שונים יוצרים את הקושי להיכנס להיריון גם כאשר לכאורה לפי הרפואה המערבית הכל תקין. אלה יכולות להיות סיבות הקשורות הן לגוף והן לנפש. טיפול בדיקור הוא אינו כואב, אינו פולשני והתוצאות מדברות בעד עצמן דרך זוגות רבים שהצליחו להיכנס להיריון באמצעות טיפול בדיקור בלבד.

טיפול בבעיה ספציפית כחלק ממכלול שלם

הרפואה הסינית רואה את הגוף כמכלול ולא מפרקת אותו לגורמים כפי שעושה הרפואה המערבית. כך, באמצעות טיפול בדיקור סיני או בשיטת טיפול אחרת כמו הומיאופתיה, נטורופתיה ועוד, ניתן מענה למגוון רחב של בעיות. המטפל מאבחן היכן קיים חוסר איזון אנרגטי אשר יכול לבוא לידי ביטוי באמצעות תסמינים שונים. הטיפול הוא בשורש הבעיה ולא בתסמין. כך, טיפול שמטרתו לסייע לנושא הפוריות יכול לתת מענה גם לתסמינים אחרים כמו מיגרנות, כאבי גב או בעיות אחרות שנראות כלא קשורות לבעיה שלשמה הגיע המטופל לקליניקה.

גיל נמיר הוא מטפל מוסמך ברפואה סינית על שיטותיה השונות. הוא משלב בקליניקה שלו בקיבוץ כברי שבגליל המערבי בין שיטות טיפול שונות ומסייע לשיפור ואף פתרון מלא של מגוון בעיות. מוזמנים ליצור קשר.