Site icon מקומונט לוד

ליאה שטיינברג מונתה ליו”ר הנהלת חברת המתנ”סים בלוד

חברת מועצת העיר לוד ליאה שטיינברג מונתה לאחרונה ע”י ראש העיר עו”ד יאיר רביבו לתפקיד יו”ר הנהלת חברת המתנ”סים העירונית ואמרה:””הנכס החשוב ביותר שיש לכל עיר, הם תושביה”.

ליאה שטיינברג, חברת מועצת העיר לוד ומחזיקת תיקי סביבה, בריאות וצעירים, מונתה לאחרונה ע”י ראש העיר עו”ד יאיר רביבו לתפקיד יו”ר הנהלת חברת המתנ”סים העירונית. במונולוג שכתבה, היא מפרטת את “האני מאמין” שלה, באשר לחשיבות פיתוחה של רשת המתנ”סים בעיר והרחבת פעילותה, ומודה לראש העיר על מינויה לתפקיד ועל המדיניות שהוא מוביל לחיזוק אירועי התרבות למגוון הקהלים בעיר.

ליאה שטיינברג, מתנס הוא מקום שהופך עיר לבית.צילום באדיבות דוברות עיריית לוד

“הנכס החשוב ביותר שיש לכל עיר, הם תושביה. חשוב שנשכיל לפתח ולחזק את המרקם והחוסן הקהילתי של לוד. לחברת המתנ”סים העירונית בכלל והמתנ”ס השכונתי בפרט, תפקיד נכבד ברמת השירותים החברתיים והחינוכיים שהעיר מספקת לתושביה ומוטלת עלינו המשימה לפתח את רשת המתנ”סים בכל חלקי העיר, כך שכל רשת המתנ”סים תהיה פתוחה בפני כלל התושבים ונשכיל להציע סל שירותים רחב המותאם לכל קבוצות הגיל והיכולות הכלכליות, כך שכל אחד ימצא סיבה טובה לבחור להיכנס למתנ”ס ליד הבית, או מתנ”ס אחר בעיר, או להגיע להשתתף באירוע בהיכל התרבות העירוני.

“למרכז הצעירים העירוני, המהווה חלק מחברת המתנ”סים העירונית, יש כיום תכנית המכילה פעילות אטרקטיבית לצעירים, בכוונתנו להרחיב את מגוון הפעילות, כך שגם האוכלוסייה הצעירה הצורכת כיום שירותי בילוי בעיקר מחוץ לעיר, תמצא כאן בלוד היצע עשיר יותר של מגוון פעילויות העשרה ובילוי, ממש כאן, ליד הבית.

“בזכות המדיניות אותה מוביל ראש העיר, יחד עם עובדי החברה המסורים, בשלוש השנים האחרונות, נהנים תושבי העיר ממגוון עשיר של אירועי תרבות, שלא היה כמותו לפני כן. כעת בשלה המערכת לשדרוג נוסף – פיתוח הממד הקהילתי, הרחבת מגוון השירותים והנגשת שירותי המתנ”סים לקהלים חדשים: קבוצות גיל ומענה לצרכים, שעדיין אולי חסרים במערכת.

“זכות גדולה נפלה בחלקי, שעו”ד יאיר רביבו מצא לנכון למנותני כיו”ר חברת המתנ”סים העירונית ולהפקיד בידי את הנושא, שהכי קרוב לליבו – המתנ”סים. בהזדמנות זאת ברצוני להודות לו על אמון ושתוף הפעולה הפורה ובטוחה אני שבעבודה משותפת פורה, יחד עם עובדי המתנ”סים, העירייה וכמובן התושבים – נהפוך את המתנ”ס לבית השני של כל אחד מאתנו”, כך מציינת ליאה שטיינברג, בציטוט מדויק מדבריה.

כל שנותר הוא לאחל לליאה, לעיר לוד ולחברת המתנ”סים בעיר, הצלחה בהגשמת החזון המשותף לה ולראש העיר.