Site icon מקומונט לוד

ליגת הקהילות לוד בכדורסל: סיכום המחזור השישי

בלי ששמנו לב, ליגת הכדורסל של הקהילות בלוד הגיע כבר למחצית הדרך של הליגה הסדירה והשבוע נערך המחזור השישי. גם הפעם היו משחקים שהתעלו לרמה גבוהה ויצרו מתח, אך לבסוף, נשארו רק שתי קבוצות בלתי מנוצחות – “המרכזי” ו”רעות” – שבשבוע הבא נפגשות לקרב על המקום הראשון.

המחזור השישי נפתח עם נצחון קשה של המרכזי על קבוצת תוצרת הארץ בתוצאה 26-29. כשאחריהן עלו לשחק שחקני רמת אשכול וקהילת רעות למשחק שהתחיל קשה, אבל נגמר בסופו של דבר בפער שאינו משקף את הדרמה שהתחוללה במשחק.
מתחממים. בשבוע הבא – משחק העונה. צילום: מנחם הבר
רעות – רמת אשכול: 21-32
לאחר המותחן בין תוצרת הארץ למרכזי, עלו רעות ורמת אשכול לפרקט באולם מדעים. המשחק נפתח בריצת 2-8 של רמת אשכול, ורעות נראו שאננים ומופתעים. עומק הספסל של רעות נתן את התפוקה ולמחצית הקבוצות ירדו בשוויון 14. את הרבע השלישי פתחו שחקני רעות בשמירה אישית לוחצת, מה שנתן להם את הכח לברוח ליתרון דו ספרתי כאשר את החותמת נתנו צביקה ויידהורן וחגי טייטלבאום עם 2 שלשות רצופות, שסיכמו עוד ערב מושלם של הכתומים של רעות. ברמת אשכול בלט הערב יונתן טי עם 7 נקודות ומשחק מצויין. ברעות בלטו גלעד ארנון עם 7 נק’, נתי חיימוביץ עם 6 נק’ וערב מושלם של יהודה טוכמן מהקו עם 6 נקודות. בשבוע הבא מצפה לנו קרב על המקום הראשון בין המרכזי לרעות. מה שבטוח שהאולם יהיה מלא בקהילת רעות שמבטיחים הפנינג לקהל שיגיע לאולם נעם נריה.
נווה זית – הסטודנטים: 30-26
הסטודנטים, עם סגל מלא, פגשו סגל חסר של נוה זית (6 שחקנים), והובילו לאורך כל המשחק. 3 דקות לסיום – ביתרון דו ספרתי מבטיח של הסטודנטים 30-20, התחילו נוה זית ללחוץ והצליחו לצמצם את ההפרש לארבע נקודות בלבד 30-26, 45 שניות לסיום. אבל הסטודנטים הצליחו לשמור על התוצאה עד לסיום, ולבסס את מעמדם בצמרת הליגה. בסטודנטים בלט עידו פרנקל עם 15 נק’. בנוה זית: אריאל פלקסין ורועי פילוסוף עם 7 נק’ כ”א.
תוצאות נוספות:
איחוד אלישיב – הפנס: 62-24
נווה נוף – היכל יעקב: 23-41
כאמור, במחזור הבא – משחק העונה! מפגש פיסגה בין רעות והמרכזי, שתי קבוצות שטרם הפסידו העונה. מדובר לא רק בשתי קבוצות מצויינות, אלא גם בשתי קבוצות שמקפידות להביא קהל למשחקים. מצפה לנו משחק מרתק!

טבלת ליגת הקהילות לאחר המחזור השישי (מחזור 2 נדחה וטרם שוחק):

ריכוז תוצאות, טבלה וסטטיסטיקה – ארז בר חיים