Site icon מקומונט לוד

ליגת הקהילות לוד | משחק העונה: “המרכזי” ניצחו על המגרש, “רעות” הובילו ביציעים עם תצוגת עידוד מרשימה

עוד לפני שהחל משחק העונה, נרשם ניצחון גדול – לליגת הקהילות של לוד! קהל רב, של כ-140 אוהדים הגיעו לצפות במה שהוגדר כ”משחק העונה”, בין קהילות “המרכזי” ו-“רעות” שנערך במוצאי שבת באולם הכדורסל העירוני החדש ברמת אלישיב.

למעלה מ-140 צופים הגיעו לאולם נעם נריה במוצאי שבת האחרון לצפות במשחק המרכזי של מחזור מספר 7 של לידת הקהילות בכדורסל. באולם היתה אווירה פנטסטית, מתפללי וחברי קהילת רעות התארגנו הפעם למשחק באופן מיוחד והרימו הפקה מרשימה לאוהדים הרבים שזכו לערב חוויתי עם הילדים יחד עם פיצות, טרופיות וכמובן מגוון רחב של אביזרי עידוד שחולקו לצעירים, בעוד אוהדי קבוצת ‘המרכזי’ הצטיידו גם הם בתופים ובזמבורות, להשלמת האווירה הספורטיבית.
וגם כדורסל היה. המפגש המרתק בין קהילת רעות למרכזי, קרב על ראשות הליגה, היה בשליטה של המרכזי מהרגע הראשון. המרכזי הגיעו מוכנים, שיתקו את שחקני רעות בכל פרמטר, ובסיום רשמו ניצחון משכנע 47-34 ל”מרכזי”. בשורות המרכזי בלטו נתנאל טי, ויונתן ליברמן. ברעות בלטו נתי חיימוביץ ובני שרייבר.
האם שתי הקבוצות עוד יפגשו בשלבי ההכרעה של הליגה? ימים יגידו. מה שבטוח, בשתי הקבוצות יכולים לסכם חצי עונה מוצלחת, ויצטרכו להמשיך לבסס את מעמדם בצמרת הליגה.
נווה זית – תוצרת הארץ: 39-29
נווה זית פתחו חזק את הרבע הראשון והובילו 13-8, אבל תוצרת הצליחו להחזיק את נווה זית על נקודה אחת בלבד (!) ברבע השני, והקבוצות ירדו למחצית בשוויון 14. ברבע השלישי תוצרת פתחו יתרון מבטיח, וגם ניסיונות החזרה של נווה זית (הורידו עד 26-21 ברבע הרביעי) היו מעט מדי ומאוחר מדי.
תוצאות נוספות במסגרת המחזור השביעי:
נווה נוף – רמת אשכול : 38-48
דוסא – איחוד אלישיב : 26-47
הפנס – היכל יעקב : 26-43
המרכזי – רעות : 34-47
עם סיום המחזור השביעי הליגה מגיעה לחצי הדרך – רוב הקבוצות שיחקו 5 מתוך 10 משחקים. תמונת הליגה מתחילה להתברר אבל רחוקה מלהיות שלמה – עוד חצי עונה לפנינו, וכל קבוצה תלויה רק בעצמה. נזכיר: לראשונה בליגת הקהילות של לוד יעלו העונה 8 (!) קבוצות לפלייאוף.
המחזורים הבאים יכריעו מי יהיו 8 העולות, וכמובן מאיזה מיקום הן יעלו ומול איזה קבוצה יתמודדו.
במחזור הבא צפויים לנו שני מפגשי צמרת: נווה נוף ינסו להנחיל הפסד ראשון למרכזי, ודוסא יפגשו את הסטודנטים.
ובתחתית הטבלה: איחוד אלישיב והיכל יעקב ישחקו זו מול זו, בניסיון לתת לעונה שלהם תפנית חיובית.