Site icon מקומונט לוד

לכבוש השנה החדשה: עובדי העירייה הבריקו את רחובות העיר

עשרות עובדי עיריית לוד ועובדי קבלן צחצחו והבריקו את רחובות העיר לקראת כניסתה של השנה החדשה, מצאת השבת ועד ערב ראש השנה תשפ”ג.

כמה שעות טרם כניסת החג, יצא ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו לסיור ניקיון ברחבי העיר, בכדי לעמוד אחר העבודות בשטח, וגילה עיר נקייה, מגוננת ומבריקה לחג. “נכנסתי לביתי שבע רצון ממראה עיניי”, פרגן רביבו בפוסט אישי בפייסבוק, בו אף הודה לכל עובד ועובד באופן אישי, למנכ”ל העירייה, למנהלי האגפים והמחלקות, לאנשי המוקד העירוני והפיקוח העירוני, למנהל אגף תפעול יאיר גולדמן, לחבר המועצה ומחזיק התיק אריה לוי ולכל מי שעמל רבות להגיע לתוצאה הזו.

בפוסט ביקש ראש העיר להודות גם לתושבים שנעתרו לפניית העירייה לא להוציא גזם וגרוטאות בימים שלפני החג. “כמעט כולם כיבדו”, ציין והוסיף כי, “המיעוט שלא, קיבל התראה ובמקרים מסוימים גם דו”ח. אנו חייבים ביחד לשמור על לוד שלנו נקייה”.

בחדוות יצירה – מצחצחים את העיר לוד לקראת החג

בנוסף לכך, עם צאת החג יצאו כל הצוותים של אגף התפעול בעירייה לעבוד סביב השעון ובמשך כל הלילה צחצחו את העיר לבוקר חדש של שנה חדשה.

“אני מאחל לכולנו בע”ה שנה טובה ומלאת עשייה. בשנה הבאה עלינו לטובה ניקח את עניין ניקיון העיר והשירות כנושא מרכזי. לשם כך אני זקוק לשיתוף פעולה שלכם בשמירה על הניקיון, באכפתיות ובהעברת מידע בזמן אמת למוקד 106”, ביקש רביבו מהתושבים.