Site icon מקומונט לוד

למה העסק שלכם צריך ביטוח?

אם יקרה משהו שלא ציפיתם, האם העסק שלכם יהיה מוגן? האם אתם מודעים לכל הסיכונים שמרחפים מעליכם, ומרגישים שאתם מסוגלים להתמודד איתם אם אכן יתממשו, חס וחלילה?

כדי לוודא שאתם מכוסים בצורה מקיפה ויעילה, עליכם להבין לעומק את החשיבות של ביטוח עסק עבורכם, עבור העובדים ועבור העסק עצמו.

תגנו על העובדים שלכם ותחזקו אותם

כבעלי עסק קטן, העובדים שלכם צריכים להיות מוצבים גבוה בסדר העדיפויות שלכם. לכן, הגנה על העובדים באמצעות ביטוח היא צעד חכם מאוד.

הביטוח לא רק יגרום להם להרגיש בטוחים יותר, אלא שהוא עשוי גם לעזור להגן עליהם מפני אובדן עבודה אם תגיע תביעה משפטית. כמו כן, יש סוגים של ביטוח שיוכלו לסייע לכם למשוך לעסק עובדים חדשים. ביטוח יכול להיות הטבה רצינית, במיוחד אם אתם מציעים ביטוח בריאות או שיניים.

עם הפוליסה הנכונה, תוכלו להרחיב את צוות העובדים ולייצר עבורם מוטיבציה לעבודה קשה ומסורה יותר.

תהיו מוכנים לתאונות עבודה

תאונות עבודה יכולות להתרחש בכל יום ובכל זמן. ללא ביטוח מתאים, העסק הקטן שלכם יאלץ לשלם מכיסו את הפיצויים עבור עובדים שנפגעו. אם עובדים נפצעים באופן שלא מאפשר להם לעבוד יותר, ביטוח יעזור לכסות את החשבונות הרפואיים ולהעניק להם את התמיכה שהם צריכים.

הוצאות בעקבות תאונות עבודה עלולות להיות כבדות מאוד, לכן זהו כיסוי קריטי להמשך קיומו של העסק.

קרדיט תמונה :depositphotos

תתמודדו עם אסונות טבע, ונדליזם או גניבות

אם העסק שלכם אינו מבוטח ומתרחש אסון טבע, כמו רעידת אדמה (תרחיש סביר בישראל) העסק עלול להיהרס ולהישאר ללא גיבוי פיננסי לתיקונים או שיפוצים.

באותה מידה, אתם צריכים להתכונן מפני תרחישים נפוצים אחרים. למשל: גניבות ופריצות, שריפות, שיטפונות או ונדליזם מצד לקוחות או אנשים אחרים.

תימנעו מהוצאות על תביעות משפטיות

ללא ביטוח, אתם יכולים למצוא את עצמכם על סף קריסה מהר מאוד, אם יתבעו אתכם. זה נכון אפילו אם תזכו בתיק, בשל עלויות שכר הטרחה והזמן שזה עלול לקחת.

בין אם אתם נתבעים על ידי עובד לשעבר או בגלל חוזה שהשתבש, התביעה יכולה לעלות לכם הרבה כסף ולהביא לסופו של העסק הקטן שלכם.

איזה סוג ביטוח צריך עסק קטן?

בהרכבת פוליסה של ביטוח לעסק שלכם, הדבר הכי חשוב הוא לבחור את הכיסויים הנכונים, וגם לדעת על אילו כיסויים לוותר. בין השאר, אלא האפשרויות שעומדות בפניכם:

כל עוד יש לכם ביטוח עסק שלוקח בחשבון את הסיכונים שרלבנטיים לכם, אתם יכולים להרגיש יותר בטוחים ולהתמקד בהיבטים אחרים של ניהול העסק. אל תגידו “לי זה לא יקרה”, כי השאננות הזו עלולה להתחלף בדמעות, תסכול וצרות.