Site icon מקומונט לוד

למה חשוב למצוא עו”ד גירושין מוקדם ככל האפשר?

קרדיט - Canva

בחלק מהמקרים, גירושין הם התחלה של פרק חדש בחיים, לעיתים טוב יותר מהפרק הקודם. במקרים אחרים גירושין הם מלחמה שמתארכת ומתמשכת וגובה מחיר יקר, משני הצדדים. באופן טבעי יש מספר גורמים שקובעים איזה סוג של פרידה תחוו, ואחד המרכזיים שבהם הוא איכות הייעוץ המשפטי שתקבלו. למעשה, לא רק איכות הייעוץ והליווי היא פקטור קריטי, אלא גם מועד הפנייה לעורך דין, ומבחינה זו ישנה המלצה חד משמעית למצוא איש מקצוע מוצלח מוקדם ככל האפשר.

הכוונה נכונה לפני כל צעד

התזמון הנכון לפנייה אל עו”ד גירושין, כלומר עורך דין או עורכת דין שכבר צברו ניסיון עשיר בתחום ועזרו לאנשים רבים להתגרש בתנאים אופטימליים, הוא עוד לפני שמחליטים סופית על פרידה. גם אם אתם “רק” שוקלים גירושין, כדאי מאוד להתייעץ עם עו”ד שזהו תחום המומחיות שלו או שלה, כדי להבין את כל ההשלכות של מימוש היוזמה וכדי לדעת בפני מה אתם ניצבים מבחינת זכויות וחובות.

מניעת הברחת נכסים

גירושין עלולים לייצר מאבקים קשים ומתישים. בפרט ישנם סכסוכים סביב אופן חלוקת הרכוש. חוק יחסי ממון בין בני זוג, שרלוונטי בכל מצב שבו אין הסכם ממון וכאשר מדובר בזוג שנישא לאחר 1.1.94, קובע כי הנכסים שברשות בני הזוג יחולקו באופן שוויוני, 50%-50%. כשישנו חשש שבן/בת הזוג ינסו להסתיר חלק מהנכסים על-מנת שלא יצטרכו לחלוק אותם, רק התייצבות מוקדמת של עורך דין לצדכם תמנע זאת.

עו”ד גירושין עם מחויבות אמיתית אליכם

כשהדם רותח והאגו עולה, הסיכוי לטעות עולה. כשהרגשות סוערים, המחשבה לא צלולה. במצב כזה, כל אדם, חכם ככל שיהיה, עלול לבצע טעויות – ובמסגרת הליך גירושין כל טעות כזו עלולה לגרום נזק בלתי הפיך. כשיש בתמונה עורך דין, או עורכת דין, הסיכוי לטעות מזערי ואפילו אפסי.

ההתנהלות של עו”ד גירושין משפיעה כאמור במידה רבה על התהליך ועל החיים שלכם לאחר השלמת הפרידה, לאורך שנים רבות מאוד. עורכת דין ומגשרת הילה וינטרוב עוזרת מתוך מחויבות מוחלטת לכל מי שפונה אליה לעזרה מתוך תחושת שליחות אמיתית.