Site icon מקומונט לוד

למה חשוב למצוא עו”ד נזקי גוף מיד אחרי תאונת דרכים?

קרדיט - Freepik

תאונת דרכים עלולה לגרום לפגיעה פיזית חמורה, ובעקבותיה גם לנזק כלכלי ממשי. החוק מקנה כמובן זכויות נרחבות לנפגעי תאונות דרכים, ובראשן האפשרות לתבוע את חברת הביטוח (שממנה רכשו את פוליסת ביטוח החובה לרכב, ובמקרה של הולך רגל – את החברה שביטחה את הרכב הפוגע). כמו כן ניתן לקבל תגמולים מהמוסד לביטוח לאומי, ובכל מקרה מומלץ לפנות בהקדם אל עורך דין תאונות דרכים בצפון כדי למצות את הזכויות.

חוות דעת לתמיכה בתביעה

על-מנת לקבל את מלוא הפיצויים האפשריים, נדרשת הוכחה חד משמעית להיקף הפגיעה. חשוב לזכור שגם חברות הביטוח וגם המוסד לביטוח לאומי לא מחויבים לקבל כל טענה של אדם שנפגע בתאונה, ולמעשה בלא מעט מקרים גופים אלה מתייחסים בסקפטיות לתלונות. חוות דעת רפואית של מומחה רלוונטי מקשה על חברות הביטוח ועל הביטוח הלאומי להתחמק ממילוי חובתם, וזוהי אחת הפעולות הראשונות שמבצע עו”ד נזקי גוף עם ניסיון ובהתאם היכרות עם רופאים מומחים מתאימים.

מאבק נחוש תוך שימוש בכל הכלים המשפטיים הרלוונטיים

עוד סיבה טובה לשכור את שירותיו של עורך דין תאונות דרכים בצפון היא הצורך להשתמש בכלים משפטיים שונים מול חברות ביטוח שלא ממהרות לשתף פעולה עם תביעות נגדן. לפעמים עצם ההתייצבות של עורך דין לצדכם מטה את הכף לטובת החלטה כן לשתף פעולה, כך שייחסכו מכם הליכים משפטיים ממושכים ומתסכלים.

הימנעות מטעויות בלתי הפיכות

ניהול תביעת נזיקין בעקבות תאונת דרכים מחייב תשומת לב לפרטים רבים ואסטרטגיה מדויקת. לאדם שאינו משפטן מן הסתם אין את הידע הדרוש לכך, וכתוצאה מכך הוא עלול לבצע טעויות. לעיתים שגיאה בתחילת הדרך גורמת נזק בלתי הפיך, מפני שבהליכים משפטיים לא ניתן לשנות גרסאות שכבר ניתנו. עו”ד נזקי גוף עם ניסיון ינחה אתכם כבר מהשלב הראשון כיצד לפעול, מה לעשות וגם מה לא לעשות.

עורך דין רועי לוי הוא מומחה לדיני נזיקין עם ניסיון ספציפי נרחב בייצוג נפגעים בתאונות דרכים, הן מול המוסד לביטוח לאומי והן מול חברות הביטוח, עד למימוש מלוא הזכויות הקיימות.