Site icon מקומונט לוד

למה חשוב לעצור ולקבל טיפול בבעיות התמכרות?

‏בעיות התמכרות גם על המטופל עצמו אבל גם על המשפחה ועל הסביבה הקרובה של האדם אשר מתמודד ‏עם שימוש חוזר בסמים ואלכוהול בלי יכולת שליטה עצמית. ‏אם הגיעו מים עד נפש, ואם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם יותר להתנהג בחוסר אחריות כלפי המשפחה וכלפי עצמכם, אז ברור לכם שהדבר הנכון ביותר לעשות הוא לעצור הכל ולקבל טיפול מקצועי בבית ההתמכרות שלכם, בגלל שאתם מאוד רוצים לחיות חיים בריאים ונורמליים יותר. אנחנו, אנשי הצוות המקצועי של אחד לאחד, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול, נעזור לכם להתמודד עם בעיית ההתמכרות שלכם, ונמצא את הדרך לתת לכם תשובות לכל השאלות שעולות.

לקיחת האחריות על החיים

‏הסיבה המרכזית שבגללה יש לא מעט אנשים אשר מבקשים לקחת אחריות על החיים שלהם ולהכנס אל תוך מרכז גמילה היא בגלל שמדובר על תהליך אשר יכול לשנות את החיים מן הקצה אל הקצה. גמילה מסמים קשים היא אתגר לא פשוט אבל בהחלט יש מקום לחשוב בחיוב על תהליך כל כך מורכב, אם אתם רוצים לשמור על החיים שלכם למשך זמן ואם יש לכם מוטיבציה להפסיק להשתמש בחומרים במקרים.

שינוי הרגלי ההתנהגות הרגילים

‏העבודה שעושים מרכז גמילה מסמים פרטי, תלויה מאוד במצב הרפואי, הקוגניטיבי והפסיכולוגי של המטופלים השונים. ‏בדרך כלל, הדרך הכי טובה להתחיל לייצר שינוי בחייו של אדם אשר מתמודדים בעיות התמכרות לסמים או אלכוהול, היא קודם כל לקבוע אילו שינויים התנהגותיים צריכים להתרחש בחייו של האדם. בין היתר, שינוי התנהגותי יכול לבוא לידי ביטוי בתהליך התרחקות מאנשים אשר משפיעים באופן שלילי על המטופל, כדי לייצר סביבה תומכת ומחילה לתהליך כל כך מורכב.

בניית הרגלי חיים חדשים

‏אז לבים המתקדמים של תהליך גמילה הם שלבים שבהם צריך לבנות מחדש הרגלי חיים ולייצר סביבה בטוחה ונעימה למטופל לחזור אליה. למשל, בסיטואציה שבה ‏אין לכם כל כך תמיכה משפחתית ואתם חייבים לחזור הביתה אחרי הגמילה, צריך לבנות את מערכת התמיכה החברתית יש מאין, בעזרת אנשי המקצוע של מרכז גמילה.

‏אנשי הצוות המקצועי אחד לאחד, ‏מרכז גמילה מסמים ואלכוהול, עושים את כל המאמצים בשביל לאפשר לכם בתור מטופלים בתוך מרכז גמילה, לקבל את הליווי שאתם צריכים לקבל ולבנות את העוצמות כדי להתמודד עם בעיות התמכרות קשות ומורכבות בצורה המקצועית הנכונה. לפרטים נוספים אודות טיפול בהתמכרויות וליצירת קשר עם אנשי הצוות של החברה ‏077-2202565.