Site icon מקומונט לוד

למה להשתמש ברכב פרטי אם אפשר להשתמש בשירות הסעות?

מרבית האנשים מעדיפים, באופן טבעי, להשתמש ברכב פרטי כשהם נדרשים להגיע ממקום למקום, ולא להשתמש בתחבורה ציבורית מסוג כזה או אחר. כך הם לא צריכים להיות תלויים בנהגים אחרים, הם יכולים להחליט בעצמם מתי לצאת, מתי לחזור, באיזה מסלול לנסוע ועוד שורה של דברים שיכולים להשפיע על איכות ואופי הנסיעה. אך יש מקרים רבים בהם שירותי הסעות מסוגים שונים, יכולים דווקא להועיל ועדיפים על פני שימוש ברכב פרטי. זה נכון כשמדובר על פרט בודד, וזה בוודאי נכון כשמדובר על שירות עבור קבוצת אנשים לצורך כזה או אחר.

אנחנו מכירים שירותי הסעות מסוגים שונים. הם נבדלים אחד מהשני, הן באופי ההסעה, במטרות שלה וכן בתדירות בה היא מתבצעת. יש מקרים בהם משתמשים בשירות הסעות באופן חד פעמי, ויש מקרים בהם משתמשים בשירות זה, באופן קבוע.

מתי נעדיף להשתמש בשירות הסעות או להציע שירות כזה?

כאמור, אפשר למצוא שימושים שונים לשירותי הסעות, הן באופן שמשרת את הפרט הבודד על פי הצרכים שלו, והן באופן שמשרת קבוצה של אנשים, לצורך כזה או אחר.

למשל, באופן פרטי הרי שכל אחד יכול להזמין שירות מוניות בירושלים, באר שבע, תל אביב או בכל מקום אחר, בשביל להגיע ממקום למקום. אנחנו נוהגים להשתמש בשירות זה כאשר אין לנו רכב פרטי או שיש לנו אבל אנחנו לא יכולים לעשות בו שימוש מסיבה כזו או אחרת, וכן כאשר אנחנו נדרשים להגיע אל מקום מסוים שאין לנו צורך בו ברכב פרטי. המקרה הקלאסי הוא, כשיש צורך להגיע אל שדה התעופה.

חשוב לציין, שירות מוניות משמש גם מקומות עבודה להסעת עובדים. על פי חוק החל משעה מסוימת יש לספק שירותי הסעה לעובדים שאין להם רכב. מקומות רבים עובדים עם מוניות וכך הם מספקים שירות הסעה עד הבית.

צילום: freepik

שירותי הסעות לקבוצות, הן דבר שכיח לא פחות. אפשר למצוא שירותים מסוג לצורך חד פעמי, צורך זמני או קבוע.

למשל, כשמארגנים אירוע מסוים, נהוג לשכור אוטובוס או מיניבוס שיסיע את האורחים, זאת על מנת למנוע מהם את הצורך להיעזר בתחבורה ציבורית או להגיע ברכב פרטי. זה נכון גם לגבי טיולים וסיורים במקומות שונים.

שימוש בשירות הסעות באופן זמני או קבוע, נעשה בדרך כלל כשמדובר בעובדים, תלמידים, חיילים ומשלחות אשר מגיעות מחו”ל ויש צורך להסיע אותם אל מקום קבוע או אל מקומות שונים. כך גם נהנים מאפשרות שכל הקבוצה נמצאת ביחד, מגיעה אל המקום ויוצאת ממנו ביחד ובאותו זמן, וכן מרוויחים את העובדה שמספקים להם שירות חיוני עבורם.

כיצד תוכלו לבחור שירות הסעות רלוונטי עבורכם?

מאחר ויש לא מעט תחנות מוניות וחברות הסעות, שמספקות שירותים על בסיס קבוע, בין אם זה לפרט ובין אם זה לקבוצות, הרי שיש לבחון כאת האופציות השונות על פי פרמטרים שיעזרו בתהליך הבחירה.

פרמטר ראשון – אילו שירותים המקום יכול לספק, באיזו רמה ובאיזו תדירות. אפשר לבחון זאת על פי גודל התחנה או החברה, צוות הנהגים והעובדים במקום וכמות כלי הרכב שיש למקום להציע, ביחס למה שאתם מחפשים.

פרמטר שני – יש לבחון את המוניטין והאמינות של התחנה או החברה. האם מדובר במקום אמין, דייקן, שירותי, מקום שמספק שירותי הסעות ברמה הגבוהה ביותר.

פרמטר שלישי – יש לבחון את העלויות לצד השירותים שהמקום מספק, תוך התחשבות בצרכים שלכם מחד ובצרכים של הנוסעים מטעמכם, מאידך.

אם אתם מחפשים המלצות וחוות דעת על תחנות מוניות או חברות הסעות, זה הזמן להיכנס לאתר תגובות ולקבל שם מידע של לקוחות מכל רחבי הארץ.