Site icon מקומונט לוד

למי מומלץ לשכור חברת ניהול ועד בית והאם זה משתלם?

אחת התהיות המשותפות לנו עם שכנינו היא האם לשכור חברת ניהול ועד בית או שמא נוכל לעשות זאת בעצמנו? כאשר אנחנו מדברים על “ועד בית” אנו לא מדברים על תפקיד נוצץ בלשון המעטה, רוב הפעמים האדם האמון על התפקיד בבניין עושה גם דברים נוספים ולא באמת מתפנה לנהל את הבניין בצורה נכונה ומקצועית – מפאת זמן וחוסר ידע.

כאשר אנחנו מדברים על ניהול ועד בית אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש – התנהלות שוטפת אל מול דיירים, גביית כספים, תחזוקת פנים וחוץ הבניין, ניקיון הבניין, בדיקת והשוואת מחירים של ספקים שונים(גז, מים), טיפול בפן המשפטי ועוד.

“אפשר להחליף כל שנה ועד, זה נשמע לי רעיון טוב!”

משפט זה נשמע באחד מן הבניינים בעיר. אין ספק שתפקיד ועד הבית הוא לא תפקיד נוצץ בלשון המעטה, מה שגורם לאנשים רבים לא לרצות לקחת חלק בו.

בניינים רבים בארץ בוחרים בכך שכולם יהיו ועד בית לפי זמן מסודר, למעשה כל שנה יכנס ועד בית חדש על מנת למנוע שחיקה. מה שנראה כמו רעיון טוב. בגדול, מדובר ברעיון לא מרשים במיוחד מאחר ומי שיכנס לתפקיד יעשה זאת בחוסר חשק, חוסר מקצועיות ורצון – מה שעלול לעלות לכם המון כסף אחר כך עקב ניהול ליקוי.

הפתרון שלכם: חברת ניהול ועד בית

סוגיית ועד הבית יוצרת המון מחלוקות בין שכנים. בשנים האחרונות גדלה ההבנה שהמון ועדי בית מנהלים את הבניין בצורה לא מקצועית ונפתחו חברות ייעודיות אשר תפקידן להיכנס בתור מנהלות ועד בית.

חברת ניהול ועד בית כשמה כן היא, נועדה לטפל בצורה מקצועית ויעילה תוך כדי דגש על מקצועיות, אמינות ויחס אישי לכל דייר בבניין.

בין התפקידים שניתן לראות: הנהלת חשבונות, גבייה, מעקב אחרי תשלומי גז ומים לשם הוזלה, שמירה, ניקיון פנים וניקיון חוץ, אחזקת מבנים על ידי בעלי מקצוע מורשים ועוד.

תמונה: canva

למי חברת ועד בית מתאימה?

חברת ניהול ועד בית מתאימה לכל בניין או קבוצת בניינים אשר רוצים להוריד מעצמם את “נטל” ועד הבית ולתת לחברה מקצועית, אמינה ומיומנת לטפל בהכל בשבילם.

הבחירה המושלמת עבורכם: הטחנה הירוקה

הטחנה הירוקה הינה חברה לניהול ועד בית אשר עוסקת בתחום הבניין משנת 1994, במהלך השנים צברנו ניסיון והענקנו שירות ניהול ואחזקה לוועדי בית ועסקים רבים.

החברה הוקמה ומנוהלת עד היום בצורה מקצועית על ידי אורי שליידר, כאשר המוטו שמנחה את החברה הוא להעניק שירות מקצועי בכל הקשור לניהול ואחזקת נכסים, תחת קורת גג אחת וחיסכון בכסף ובזמן.

הטחנה הירוקה דוברת 3 שפות – עברית, אנגלית וצרפתית. זה הזמן להתחיל לבחור נכון, בוחרים נכון – בוחרים הטחנה הירוקה.