Site icon מקומונט לוד

למלא את המצווה הראשונה

על פי התורה, אחת המצוות הראשונות אותן אברהם אבינו היה צריך למלא כמבחן לאמונתו בשם היא מצוות ברית המילה, מצווה אשר הפכה למנהג שהשתמר לאורך השנים והפך לאבן דרך בחייו של כל תינוק זכר יהודי. מצווה זו, אשר מגובה בהוכחות רפואיות לחיוניותה, מהווה מכנה משותף בין שלל רמות האמונה ביהדות – דתיים, חרדים, מסורתיים ואפילו חילונים אשר אינם מחשיבים את עצמם כאנשים מאמינים ושומרי מסורת ומצוות. ההליך, אשר נהוג בקרב לתינוקות בני 8 ימים, יבוצע על ידי מוהל מוסמך אשר ישלב ידע רפואי ופיזיולוגי, יחד עם אמונה ומסורת, ולמעשה יחיל את החיבור לדת היהודית על הרך הנולד.

קרדיט FREEPIK

לעבור את ההליך על הצד הטוב ביותר

על אף שמצוות ברית המילה היא מצווה עתיקת ימין אשר נהוגה בבני הדת היהודית לאורך דורות רבים, לצד האמונה והדת מדובר בסופו של יום בהליך רפואי רגיש בתינוק רך, וחשוב להתייחס לכך בכובד ראש. בגלל המורכבות של ההליך, הורים רבים מוצאים את עצמם דואגים ולחוצים לקראת ביצוע ההליך, ולכן חשוב למצוא מוהל רפואי מומלץ ובעל ניסיון רב שיבצע את ההליך על הצד הטוב ביותר, תוך שמירה על היגיינה, חיטוי, מראה אסתטי ותחושה מלאה. המוהל יסביר להורים הלחוצים את מהלך ההליך, יסייע להם לסמוך על הניסיון והידע המקצועי שלו בתחום וכמובן ברגישות והכלה ילווה אותם לכל אורך הדרך.

לפנות אל המומחים בתחום

בין אם מדובר על ברית מילה לתינוקות רכים בני 8 ימים, ובין אם מדובר על ברית מילה לילדים ואפילו מבוגרים – חשוב לבחור באיש מקצוע בעל ניסיון רב, ידע מקצועי רחב והסמכה מקצועית על מנת לעבור את ההליך הלא פשוט. מדובר בהליך שעלול להיות לא פשוט מבחינה רגשית, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על אנשים מבוגרים אשר מעוניינים להתחבר לדת ולהפוך גם בגילאים מאוחרים ליהודים כשרים. אם תינוקות רכים יוכלו להסתפק בכמה טיפות יין על מנת לחוות תחושת טשטוש, אנשים מבוגרים המעוניינים לעבור את ההליך יצטרכו לעשות זאת תחת הרדמה במסגרת רפואית. לכן, במקרים מעין אלו חשוב לחפש רופא מוהל אשר ביצע את ההליך פעמים רבות גם באנשים מבוגרים. ברית יוסף יצחק הוא המרכז המוביל בעולם לביצוע ברית מילה הן לתינוקות רכים והן למבוגרים, כמו גם לתינוקות המתמודדים עם בעיות רפואיות אשר משפיעות על ההליך. למידע מעמיק ופרטים נוספים פנו אל מרכז ברית בן יוסף או חייגו לטלפון 1-800-222-770 ונחזור אליכם בהקדם.