Site icon מקומונט לוד

“לפגוש את ביבי”: נערים בעלי צרכים מיוחדים ממעון אביב בלוד הגשימו חלום

ניידת המשאלות של משטרת ישראל הגשימה חלום לשני נערים בני 14 ו-16 בעלי צרכים מיוחדים ממעון אביב בעיר לוד וסייעה להם להיות “שוטרים ליום אחד” בשיאו גם פגשו את ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

עם קבלת הפנייה לשוטר הקהילתי בתחנת לוד, אודות חלומם של דניאל יגודייב בן 16 מאשקלון ובהא אלצנע בן ה-14 מלקיה, ללא השתהות החלו שוטרי תחנת לוד ביחד עם צוות ניידת המשאלות לארגן את הגשמת חלומם של הנערים שביקשו להיות שוטרים ליום אחד.

היום המרגש החל עם עלייתם של הנערים על מדי משטרה ונסיעה בניידת ליחידת הפרשים של מחוז ת”א ביום חמישי האחרון. במהלך הביקור קיבלו הילדים טעימה מפעילות היחידה וניתנה להם האפשרות ללטף ולפגוש את הסוסים המבצעיים של המשטרה.

הנערים עם ראש הממשלה. צילום: דוברות המשטרה

בהמשך, ולמרות מזג האוויר הסוער הגיעו הנערים לבית דגן לאגף התנועה, שבאותה עת עסק בפעילות המערכת החורפית וקיבלו סקירה על פעילות יחידת סיירת האופנועים, ואף הספיקו לשבת על האופנוע ולהרגיש את התחושה של להיות אופנוען.

באותו היום ראש הממשלה ביצע הערכת מצב עם כלל גופי החירום וההצלה באגף התנועה, ובניצול ההזדמנות והמעמד הצלחנו באופן מרגש לתאם מפגש של הנערים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר לבט”פ גלעד ארדן, מ”מ מפכ”ל, ניצב מוטי כהן, ראש אגף התנועה, ניצב אבי אדרי וראש אג”מ, ניצב אמנון אלקלעי.

מאגף התנועה המשיכו הנערים לסיום היום בתחנת לוד, שם פגשו את שוטרי התחנה ובטקס מרגש העניק להם מפקד התחנה סגן ניצב, שמעון דהן את תעודת השוטר ודרגות על הכתפיים עם תשורה למזכרת.

ממעון אביב בו שוכנים הנערים הודו לשוטרים ואמרו: “היה יום מושלם וחלומי וזה בזכות אנשי המשטרה שעוזרים לנו להגשים את שדיירנו חולמים.”

דניאל יגודייב ובהא אלצנע עם סגל הפיקוד. צילום: דוברות המשטרה