Site icon מקומונט לוד

לפלס את הדרך

ללא ספק הגיוס לצבא ההגנה לישראל הוא איננו פשוט לנערים רבים, ולעיתים הוא רצוף קשיים, טעויות ואי הבנות אשר הרות גורל לחיי הנער המועמד לגיוס. בין אם מדובר על שיבוץ בעייתי של הנער בתפקיד שאיננו מתאים לכישוריו, ובין אם מדובר על התעלמות ממצב רפואי או נפשי אשר איננו מאפשר גיוס כבר במעמד הצו הראשון, דעו שיש מה לעשות ואל לכם לוותר- פניה אל עורך דין לענייני צבא יכולה לסייע לכם להתמודד עם המצב הלא פשוט, אשר ישפיע על עתידו של הנער או הנערה. עורך הדין הצבאי יוכל לסייע לכם לערער על ההחלטות שהתקבלו בסבלנות, הקשבה וכמובן בעזרת ידע משפטי נרחב וניסיון בניווט בבירוקרטיה הסבוכה של המערכת הצבאית. 

קרדיט: Freepik.com

להתמודד עם אישום בצבא

בעקבות חובת הגיוס אשר מעוגנת בספר החוקים של מדינת ישראל, על כל נער ונערה בגיל 18 אשר עומדים בתנאי החוק להתגייס לצבא ולהפוך לתקופת זמן קצובה לחיילים מן המניין. עם זאת, המערכת הצבאית לעיתים יכולה להיות מאוד אטומה ומתסכלת, כמו גם רצופה בכללים וחוקים נוקשים אשר מפעם לפעם נראים חסרי הגיון, ולכן ישנם נערים אשר קשה להם ההסתגלות בין החופש היחסי שאליו היו רגילים טרם הצבא, לכללים ולחוקים בו. יחד עם זאת, כאשר נערים מתחמקים מחובתם ואינם מתייצבים בלשכת הגיוס מכל סיבה שהיא, או לחילופין אינם מתייצבים בבסיס אליו שובצו כאשר היו צריכים להגיע ללא סיבה מוצדקת וללא אישור מגורמי הצבא, הם יכולים להתמודד עם עבירת עריקות– עבירה חמורה אשר עונשה יכול להגיע עד לכדי 15 שנים בכלא במקרים מסוימים. 

לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם

בסופו של יום, צבא ההגנה לישראל הוא צבא אשר מתמודד עם איומים שונים ומבצע פעולות אשר עלולות להיות מסכנות חיים ולעיתים אף גורמות לפגיעות ופציעות, גופניות ונפשיות. חיילים רבים אשר שירתו במלחמות או במבצעים צבאיים כאלה ואחרים סובלים גם לאחר שחרורם מהצבא מפוסט טראומה, פציעות ונכויות אשר ישפיעו עליהם בהמשך חייהם, אך אין זה אומר שאין מה לעשות- ניתן להגיש תביעה נגד משרד הביטחון ולקבל פיצויים אשר יוכלו לסייע בהתמודדות עם הפגיעה. זהו תהליך מורכב הכולל בירוקרטיה רבה, אך הוא אפשרי, ועם הסיוע הנכון תוכלו לקבל את מלוא הפיצויים שמגיעים לכם. עורכת הדין ריקי ישי היא עורכת דין המתמחה בדיני צבא, אשר סייעה לאין ספור לקוחות לקבל את הפיצויים המגיעים להם, כמו גם מייצגת חיילים במגוון אישומים. אתם זקוקים לייעוץ משפטי בתחום דיני הצבא? חייגו למספר 0772319363 ונשמח לסייע.