Site icon מקומונט לוד

לקפוץ למים – 4 מקומות לחופשה מושלמת עם בריכה פרטית

מחפשים צימרים עם בריכה פרטית לחופשה מפנקת ומושלמת? הגעתם למקום הנכון. הכנו עבורכם רשימה עם 4 צימרים מפנקים במיוחד, על פי הביקורות באתר צימר טופ, בהם תוכלו להנות מבריכת שחייה מחוממת:

1. צימר לשדות

היכן נמצא: באזור החוף והשפלה, במושב שדה יצחק הממוקם בין חדרה לנתניה.
מה במתחם: 3 צימרים מפנקים וסוויטה פרטית אחת, המתאימות גם לציבור הדתי. בכל יחידות האירוח תמצאו ג’קוזי פרטי מפנק, חדר רחצה מרווח (או שניים), מטבחון מאובזר עם כיריים קרמיות, מסך LCD עם חיבור ל-YES, חדר שינה עם מיטה זוגית גדולה, ובחלק מיחידות האירוח תמצאו חדר שינה נוסף. הסוויטה מכילה גם סלון עם 2 ספות גדולות, והיא יושבת על דונם של גינה פרטית. ובאזור החוץ תמצאו בריכה מחוממת משותפת לשימוש לפי זמנים מוגדרים, בריכת דגי ספא לעיסוי ברגליים, שולחנות סנוקר ופינג-פונג, מסך גדול ועוד.

2. נופש בפסגה

היכן נמצא: במושב שפר שבגליל העליון.
מה במתחם: 3 בקתות עץ מפנקות הממוקמות מול נוף עוצר נשימה. שתיים מהבקתות הן עם מתחם חוץ ובו בריכה משותפת, והבקתה השלישית זו סוויטה מרווחת ופרטית עם ג’קוזי ספא וגינה אינטימית ובה בריכה ענקית, מקורה ומחוממת. בסוויטה תמצאו גם מיטת קינג-סייז מרווחת ונוחה במיוחד, קמין, מטבח מאובזר, מרפסת אישית, פינת ברביקיו ועוד.

תמונה:canva

3. החופש לאהוב

היכן נמצא: במושב חנניה שבקרבת הכנרת.
מה במתחם: אם אתם מחפשים צימרים עם בריכה פרטית בסביבת הכנרת – מדובר באפשרות נהדרת עבורכם. בסוויטת החופש לאהוב תמצאו כל מה שאתם צריכים לחופשה משפחתית מושלמת בצפון: חדר שינה עם מיטה זוגית מרווחת ומצעי פוך איכותיים, ג’קוזי ענק עם תאורה מיוחדת בתוך החדר, מסך LCS 32 אינץ’ עם חיבור ל-YES, פינת ישיבה, מטבחון מאובזר (עם מקרר, מיקרוגל ועוד), חדר רחצה מפנק, מיזוג אוויר, ארון בגדים גדול, וחדר שינה נוסף לילדים עם 2 מיטות יחיד, מסך טלוויזיה ומזגן נוסף. כמו כן, במתחם החוץ תוכלו להנות מבריכת שחייה פרטית מפנקת, שהיא מקורה ומחוממת בחורף.

4. החופש לאהוב

היכן נמצא: במושב גורן שבגליל המערבי.
מה במתחם: אחוזה ענקית עם 3 סוויטות מפוארות המעוצבות באופן יוקרתי ונעים במיוחד, ומתחמי ספא מפנקים, כמו ספא מקורה משותף לשתיים מיחידות האירוח ומתחם ספא פרטי ומקורה לסוויטת הפרמיום. בכל אחד מחדרי האירוח תמצאו חדר שינה מרווח, מסך LCD עם חיבור לווין, חדר רחצה אינטימי, ופינות ישיבה.  ובסוויטת הפרמיום תמצאו גם חדר שינה נוסף, וחדר משחקים עם שולחן פינג פונג, הוקי אוויר ועוד. כמו כן, הצימרים במתחם הם צימרים עם בריכה פרטית, מחוממת ומקורה בחורף, וג’קוזי ספא מפנק. ובנוסף, במסגרת האירוח תוכלו להנות מסיור בחווה החקלאית שנקראת “חוות דורון” – ללא תוספת תשלום.