Site icon מקומונט לוד

מאבק לחיים: תושבי לוד מתגייסים לעזרת רונית

רונית בת ה-60, אמא לילדים וסבתא לנכדים, חולה באי ספיקת כליות ומטופלת בדיאליזה וזקוקה בדחיפות לתרומת כליה שתציל את חייה. תושבים רבים בעיר כבר הצטרפו לקמפיין הגיוס והחיפוש אחר תורם מתאים. שתפו גם אתם.

ראש העיר יאיר רביבו, פנה לתושבי לוד (ואף מחוצה לה), בקריאה ובקשה אישית, עבור תושבת העיר לוד ועובדת אגף הביטחון בעירייה – רונית דנינו, שמשפחתה מבקשת את עזרת הציבור במציאת תרומת כליה עבורה, בכדי שתפסיק עם הסבל אותו היא חווה בשנים האחרונות.

רונית דנינו. צילום: פרטי

“רונית היקרה, היא אמא לילדים וסבתא לנכדים מתוקים, ולצערי הרב היא חולה באי ספיקת כליות ומטופלת בדיאליזה. תרומת כליה, תוכל לשחרר אותה מהטיפולים הקשים והמתישים של הדיאליזה ותמנע הידרדרות במצבה” כתב ראש העיר בדף הפייסבוק שלו, בפוסט שהגיע לעשרות אלפי צפיות ולמאות שיתופים.

קראו את הפנייה הנרגשת של המשפחה: “אימא וסבתא אהובה שלנו, חולה באי ספיקת כליות ומטופלת בדיאליזה. אנחנו מחפשים עבורה תרומת כליה שתוכל לשחרר אותה מהטיפולים הקשים והמתישים של הדיאליזה.

“אלפי אנשים בארץ זקוקים נואשות להשתלת כליה שתציל את חייהם ואת חיי משפחותיהם ואנחנו מצאנו את עצמנו כאחדים מיני רבים שחווים יום יום את הכאב והסבל הנוראי של אימא. כל הניסיונות לאתר עבורה תורם מבני המשפחה כשלו לאחר שלמרבה הצער כולם נפסלו. תורי ההמתנה לתרומה ארוכים מאוד ולכן אנו מקווים שנמצא תורם אישי לאימא לפני שתתחיל הידרדרות במצבה. אנו זועקים לעזרה! אנחנו רוצים את אימא שלנו איתנו בחיים חזקה ואיתנה ולאפשר לה לזכות בחיים חדשים. בבקשה עזרו לנו למצוא תורמ/ת – נשמח לכל שיתוף אפשרי”.

ראש העיר המשיך בפנייתו לתושבים: “כל המציל נפש אחת בישראל – כאילו הציל עולם ומלואו! הילדים של רונית זועקים לעזרה ומבקשים להציל את אמא שלהם, ולתת לה בע”ה חיים חדשים במתנה! אני פונה אליכם בבקשה: אנא, עזרו להם למצוא תורמ/ת כליה”.

כל המעוניין במידע נוסף, מוזמן ליצור קשר בנייד: 050-8668641 או בדוא”ל Shiran203@gmail.com