Site icon מקומונט לוד

מאות נהנו בהופעה נוסטלגית עם ירדנה ארזי והגבעטרון בעיר לוד

מאות מתושבי לוד נהנו השבוע מערב נוסטלגיה סוחף. היה זה מפגש אומנותי של שניים מהסמלים החשובים והמוערכים במוסיקה הישראלית: הזמרת המוערכת ירדנה ארזי, עם הלהקה המוצלחת והנוסטלגית “הגבעטרון”. ההופעה המושקעת התקיימה במסגרת פרוייקט ‘בימות פיס’. 

הזמרת המוערכת ירדנה ארזי, עם הלהקה המוצלחת והנוסטלגית “הגבעטרון”. ירדנה ארזי, אחת מן הזמרות האהובות בישראל עם למעלה מ-40 שנות קריירה מוסיקלית מצליחה, ולהקת הגבעטרון, זוכת פרס ישראל למפעל חיים,

ראש העיר חיים רביבו עם ירדנה ארזי והגבעטרון. צילום: דוברות העיר לוד

על במה אחת במופע משותף שהחזיר את כולם הביתה עם קלאסיקות סוחפות ומרגשות של הזמר העברי.

הערב התקיים במסגרת מופע בימות פיס, בהיכל התרבות העירוני, במעמד ראש העיר עו”ד יאיר רביבו ויו”ר מפעל הפיס (האלוף במיל’) עוזי דיין, באירוע שהזכיר שוב, כמו במופע מאשתקד עם יהורם גאון, את ימיה היפים של לוד.

בדבריו ציין עוזי דיין כי שיתוף הפעולה של מפעל הפיס עם העיר לוד, בא לביטוי בהקמת פרויקטים רבים של בינוי, וכן בקידום הקהילה בתחומי החינוך, הרווחה, הספורט, וכמובן בתחום התרבות עם קיומם של מופעי ענק בהשתתפות אמנים מהשורה הראשונה, זו השנה השישית בלוד.

ראש העיר מר חיים רביבו: “היה זה ערב בלתי נשכח של קלאסיקה ישראלית במיטבה. תודה לירדנה ארזי ולחברי הגבעטרון, שריגשו אותנו במופע משירי ארץ ישראל הישנה והטובה. תודה לעוזי דיין מנכ”ל מפעל הפיס שנכח באירוע והיה שותף לסבסוד המופע. כשההיכל מלא והתושבים נהנים, אני הראשון להיות מחוייך ושמח! אני מוסר את תודתי לאורית עופר, מאור חמרה ונעמי מיוחס מהיכל התרבות, על סיועם הרב בהפקת הערב המוצלח.”