Site icon מקומונט לוד

מגשימים חלום: עובדי חברת כאל הגשימו את חלומם של ילדים בסיכון מתוכנית “פותחים עתיד” בלוד

חלומם של ילדים בסיכון מתוכנית “פותחים עתיד” בלוד, להעצמת ילדים ומשפחות בסיכון בפריפריה החברתית-גיאוגרפית, התגשם הודות לעובדי חטיבות ייעוץ משפטי וניהול סיכונים של חברת כאל, שהתנדבו השבוע במסגרת פרויקט הדגל של העשייה החברתית בחברה – ‘לרצות ולחלום זה כאל’. זו השנה השביעית בה כאל מקיימת את הפרויקט למען אוכלוסיות מוחלשות בחברה הישראלית, ויוצאת להגשים את חלומותיהם וצרכיהם של ילדים ונוער בסיכון, השנה בשיתוף עמותת ‘הרוח הישראלית’.

צוות המתנדבים של החטיבות נפגשו עם הילדים לסדנה חווייתית בה דנו בנושא החלומות, וגיבשו יחד את החלום אותו רצו שעובדי כאל יגשימו עבורם. קבוצת הילדים מלוד, המסמלת את הדו-קיום בעיר (מחציתם יהודים ומחציתם ערבים), הסכימה פה אחד על יום כייף בבית מלון, והם אכן הגיעו ליום של חלום במלון כפר המכבייה. הילדים התקבלו במוזיקה ומתנפחים באדיבות המתנדבים ודיג’יי שהמתין להם, ולפני כניסתם לבריכה קיבל כל ילד שי אישי שכלל תיק הפתעות. הילדים רצו למגלשות הבריכה ולאחר מכן נהנו ממופע קסמים, ריקודים ותחרויות נושאות פרסים. את היום הגדוש בעשייה סיימו הילדים בארוחת ערב עשירה שהוגשה להם טרם עלייתם להסעה חזרה הביתה.

באדיבות כאל

שגית אופיר, דוברת ומנהלת אחריות תאגידית בכאל: “לאורך השנים, אנו פועלים להאיר את שגרת היומיום של אוכלוסיות מוחלשות שונות, בהתאם לחזון החברה העוסק בהגשמת חלומות, צרכים ורצונות. בפתיחות לב ורוח התנדבות מופלאה, עובדים מכל חטיבות החברה יוצאים מידי שנה למלא אחר רצונם וחלומם של ילדים ונוער בסיכון, קשישים וניצולי שואה, חיילים בודדים ועוד. העלנו חיוכים רבים, וכולי תקווה כי גם השנה הצלחנו לגרום לילדים להאמין שחלומות לפעמים באמת מתגשמים”.