Site icon מקומונט לוד

מגש פירות מעוצב – הדרך להמתיק לאנשים את היום

רוצה להפתיע עם קינוח מתוק ובריא? איך מרכיבים מגש פירות מנצח? איזה דברים כדאי לדעת לפני שמזמינים מגש?

יש דרך אחת להגיש קינוח שהוא גם בריא וגם טעים, והיא באמצעות מגש הפירות המעוצב. מדובר על אחד הטרנדים הפופולריים כיום ולא בכדי. מגש פירות הוא תמיד טעים, תמיד בריא ותמיד ממלא את מי שאוכל אותו באנרגיות. אז כיצד מרכיבים את המגש המנצח, ומה ממש כדאי לדעת על התחום רגע לפני שמזמינים מגש? הכנו עבורך מדריך קצרצר להתמצאות בעולם מגשי הפירות.

הרכבת מגש פירות מנצח

אנשים רוצים לקבל או לתת מתנה מגש פירות מעוצב ברמה גבוהה, שיהיו לו כל האלמנטים שהופכים את המראה והטעם שלו לטובים, כיצד עושים זאת? בהסתכלות על כמה נושאים:

טריות – ככל שהפירות יהיו טריים יותר, כך הם יהיו יפים יותר במגש וכמובן שהם יהיו גם טעימים יותר.

חיתוך הפירות – ידיים מקצועיות ובעלות ניסיון יחתכו את הפירות כך שיהיו מעוצבים באופן מיוחד.

עיצוב מגש הפירות – ניתן לבחור בסוגים שונים של מגשים בצורות שונות, כמו מרובעים, מעוינים ועגולים. ניתן גם לבחור בסוגי מגשים ייחודיים, למשל סושי פירות או סלסלת פירות.

צילום: פרי גנך

לאילו אירועים כדאי להזמין מגש פירות?

האירועים להם מגשי פירות מתאימים הם מגוונים וכוללים בין היתר אירועי משרד, ישיבות הנהלה וצוות, ימי עיון, כנסים ואירועי חברה. כמו כן, המגשים יכולים להתאים כקינוחים אותם נותנים במתנה לארוחת חג, והם תמיד מנצחים כי הם פרווה. אנשים רבים גם בוחרים לשלוח מגש פירות מתנה עבור יולדת או חברה בהריון, למשרד של הבעל כאשר חוגגים יום נישואים ועוד.

חשוב לדעת

ממש רגע לפני שמבצעים את ההזמנה כדאי לוודא שהיא אכן מגיעה מעסק יציב, שבוחר פירות טריים ושיכול לעמוד בזמני המשלוח. רבים מחפשים אחר משלוח מהיום למחר, או אפילו מהיום להיום, והדבר בהחלט אפשרי וגם לנקודות מרוחקות ברחבי הארץ. אחרי שמוודאים זאת כדאי לבדוק המלצות לגבי טריות ובחירת עיצוב וחיתוך הפירות, ואחרון חביב – כדאי לוודא שהמגש מובל בקירור ששומר על טריות הפירות.

 

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה – 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו ״10הנחה״ בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.