Site icon מקומונט לוד

מד”א מעבה את מערך הסיוע הרפואי במרחב רמלה-לוד

ניידת טיפול נמרץ

אמבולנס. צילום: דוברות מדא

בטקס מיוחד שנערך באשכול מפעל הפיס ברמלה, 14 מתנדבי ומתנדבות מד”א תושבי רמלה ולוד קיבלו ציוד מציל חיים, אשר יסייע לחזק את מערך הרפואי של מגן דוד אדום ברמלה, לוד והסביבה. הטקס נערך במעמד ראש עיריית רמלה מר מיכאל וידל, מנהל מרחב איילון במד”א אפי בר, הנהלת מרחב איילון במד”א ואורחים נוספים.

במהלך הטקס, 14 מתנדבי ומתנדבות מד”א, חובשים וחובשות, קיבלו ערכות ציוד רפואי מתקדמות הכוללות ציוד החייאה ועזרה ראשונה, אשר יסייעו להם להעניק טיפול רפואי מציל חיים ככונני תגובה מיידית של מגן דוד אדום גם מעבר לשעות ההתנדבות באמבולנסים ובניידות לטיפול נמרץ.

ראש העיר רמלה מיכאל וידל, ברך את כלל המתנדבים וציין, כי פעולתם למען הקהילה מהווה דוגמא לסולידאריות חברתית וערבות הדדית והוסיף, כי “מתנדבי מד”א הם גאווה, דוגמא ומופת לנתינה באהבה למען הקהילה. עיריית רמלה רואה בהתנדבות דרך חיים ותמשיך לסייע ולקדם את ערך ההתנדבות בכל תחומי החיים בעיר. תבורכו על נתינתכם”.

צילום: דוברות מד”א

אפי בר, מנהל מרחב איילון במד”א: “לצד הציוד הרפואי המתקדם, הלב הפועם של מד”א הוא ההון האנושי האיכותי והמקצועי, אשר מציל חיים מדי יום בשטח. אני מודה לראש העיר מר מיכאל וידל על שיתוף הפעולה ארוך השנים ומברך את הכוננים החדשים. בעזרתם נאפשר מעטפת רפואית מהירה, מקצועית ויעילה עוד יותר – למען תושבי רמלה, לוד ויישובי הסביבה”.