Site icon מקומונט לוד

מדוע אנו צריכים בניית טופס מקוון

מי אינו מכיר את הטפסים המקוונים? היום אנחנו כבר כמעט לא ממלאים טפסים עם עט, ועל נייר אמיתי שהודפס עבורנו. נדמה כי עוד זמן לא רב הנייר ייעלם כליל מעולמנו ויהפוך למוצר ישן. קשה קצת לדמיין את זה, אבל המגמה נראית בדיוק כך.

האופציה החלופית והנפוצה היא, טפסים חכמים שאנחנו יכולים למלא אותם באמצעות המחשב או הטלפון, כאשר באמצעות אפליקציה מיוחדת אנחנו גם יכולים לחתום על המסמכים הללו וכך למעשה אנחנו מבצעים מהר מאוד פעולות שונות, אשר בעבר ארכו הרבה מאוד זמן.

חשוב לדעת כי בניית טופס מקוון היא לא עניין של מה בכך. כל חברה, ארגון או בית עסק שרוצה לספק את השירות הזה לעובדים שלו או ללקוחות, חייב ללמוד איך וכיצד יש לבנות את הטפסים הללו ואיך יש ליצור אותם בצורה הכי טובה על מנת שאכן הטפסים יהיו נוחים לשימוש.

אי פורמס נמצאת בדיוק בשביל זה!

קרדיט: Freepik.com

יעילות של טופס 101 מקוון

עובדים רבים עובדים ביותר ממקום עבודה אחד. בכל מקום עבודה מפרישים מהמשכורת החודשית שלהם את החלק שעובר למס הכנסה. הבעיה היא שהמיסים יורדים מכל משכורת בנפרד, כאשר לעיתים מהעבודה השנייה המיסים שיורדים הם גבוהים מאוד, מה שעושה את כל העבודה לבלתי כדאית כמעט.

אז למי שאינו מכיר, יש את האפשרות לבצע תיאום מס. תיאום מס זו למעשה אפשרות לקזז את המס המשולם כאשר העובד ישלם רק את החלק שהוא באמת צריך.

מעבר לכך, יש עובדים רבים שיש להם הרבה הטבות וזיכויים בתשלומי המס והם כלל לא צריכים לשלם תשלומי מס בסדר גודל שמפרישים להם מטעם מקום העבודה.

ניתן לפתור זאת בקלות על ידי מילוי טופס 101 מקוון, למען הנוחות.

בקלות  – מילוי טפסי pdf

טפסים רבים בעבר, ולא משנה מאיזה סוג, היינו צריכים להדפיס, לבזבז דיו ונייר ואז למלא ידנית, לסרוק ולשלוח ליעד. מדובר היה בתהליך מסרבל ומעיק. כיום, ניתן לבצע מילוי טפסי pdf, בדרך פשוט קלה וממוחשבת ללא כל הנלווה לכך, ובכך לחסוך זמן יקר ומשאבים. האפסים הללו נקלטים ישר במערכת. זהו תחום ההתמחות של אי פורמס. להתאים לכל לקוח את הטפסים שהוא צריך.