Site icon מקומונט לוד

מדוע ביצוע הדברה מקצועית ע”י מדביר מוסמך הוא הפתרון המושלם עבורכם?

כאשר אנו סובלים מהגעתם של מזיקים מסוגים שונים ולא רצויים או בעלי חיים המוגדרים מכרסמים ומסוכנים ולכן כדאי לנו באופן תכוף ומידי להדביר אותם ולגרש אותם, משום שאחרת מספרם יגדל והם יתרבו ואז יהיה הרבה יותר קשה למגר אותם. על מנת להיפטר מבעלי חיים אלו לטווח ארוך יש להזמין את שירותיו חשל מדביר מוסמך או חברת הדברה. מדביר זה או חברה זאת תפקידה להשתמש בחומרים מתאימים עבור המזיקים השונים שנמצאו בסביבתכם ולהדביר אותם באמצעים אלו ואחרים.

כמו כן, בחברות ההדברה עובדים מדבירים מנוסים ומקצועיים בעלי היתר ורישיון של מדביר מוסמך ומורשה. כידוע, עבודות ההדברה הן עבודות שבה חייבים לעסוק באמצעות חומרים מסוכנים האמורים להרחיק את המזיקים הלא רצויים. חומרים אלו בפועל במקרים רבים הם פשוט סוג של חומרי ריסוס, רעל. מובן, שבחוסר ידע או באי שימת לב חס ושחלילה עלולים חומרים מסוכנים אלו להזיק לא רק לבעלי החיים הלא רצויים והמזיקים, אלא גם לבני האדם המצויים בסביבתם וכמובן גם בחיות המחמד. אף על פי שהיום אנו מודעים יותר לכל התחום של איכות הסביבה והשמירה על שטחים ירוקים, ועל כן רוב חברות ההדברה משתמשות באופן תכוף יותר ככל האפשר בחומרי הדברה ידידותיים לסביבה וירוקים בטיבם. זאת כמובן על מנת לשמור ככל האפשר על סביבה נקייה מרעלים פוגעים, ואולם בכל זאת חשוב לדעת, כי לעתים אין ברירה ולצורך מיגור המזיקים עדיין חומרי ההדברה שבהם משתמשים אנשי צוות ההדברה בחברות שונות אינם מומלצים בקרבת בני אדם ואפילו מוגדרים חומרים מסוכנים ביותר.

תמונה: pexels

ולכן האחריות מוטלת עלינו בבחירת החברה להדברה מורשית מטעם המשרד לאיכות הסביבה – חברה כזו היא חברה שעברה את כל ההכשרה ואת כל הלימודים הדרושים על מנת להבין את גודל האחריות בשימוש בחומרי הדברה. בחברה זו מן הסתם מקפידים לשלוח את צוות העובדים להשתלמויות מקצועיות מדי פעם על מנת להתחדש בחומרי ההדברה העדכניים, בנוסף לכך חשיבות רבה וניכרת עומדת בבסיסו של כל שיקול דעת בבחירה של חומר הדברה אל מול טיבו המסוים של המזיק. לכל בעל חיים לא רצוי יש חומרים שהוא נמנע מנוכחותם, ובעצם פיזורם בקרבת הבית- בעל החיים המזיק מורחק מהבית ונדחק החוצה. לכן, חשוב במיוחד שצוות העובדים יקפיד לבחור חומר הדברה מדויק ומותאם לפי בעל החיים.

המאמר בחסות fixall