Site icon מקומונט לוד

מדליית ארד באליפות אירופה לנערים באיגרוף, לדניאל איליושונוק תושב גני אביב

הישג ספורטיבי מרשים לדניאל איליושונוק מלוד שזכה במדליית ארד באליפות אירופה לנערים. לזכותו של המתאגרף הצעיר מאזן מדהים של 56 קרבות מתוכם 53 ניצחונות.

בתמונה: דניאל איליושונוק הלודאי מימין, הזוכה בארד באליפות אירופה.צילום באדיבות דוברות עיריית לוד

השבוע הגיעה לסיומה אליפות אירופה לנערים (גילאיים 13-14) שהתקיימה בעיר אנפה ברוסיה. האליפות נערכה במשך כ- 8 ימים בהשתתפות כ-200 מתאגרפים מ-24 מדינות.

נבחרת ישראל הגיעה עם 9 מתאגרפים, בהם דניאל איליושונוק מאגודת איגרוף מכבי לוד אשר התחרה במשקל 65 ק”ג.

דניאל בן 13, תושב גני אביב מתאמן באיגרוף מזה כ- 4 שנים, במהלך השנים הצליח לזכות 3 פעמים באליפות ישראל ולפני כשנה זכה בטורניר בינ”ל במולדובה, לזכותו מאזן מדהים של 56 קרבות מתוכם 53 ניצחונות.

בזה אחר זה גבר דניאל על יריביו והצליח להגיע לשלב חצי הגמר לאחר שברבע הגמר גבר על יריב מנורבגיה. עליה לחצי הגמר מדרגת את דניאל במקום השלישי וזכייה במדליית ארד.

בחצי הגמר נפגש דניאל עם יריב אירלנדי,  ולאחר קרב מאוד צמוד הפסיד בנקודות. בטקס הענקת המדליות עמד דניאל בפודיום המנצחים עם מדליית הארד.

זו הפעם הראשונה שמתאגרף מלוד זוכה בענף אולימפי במדליה מאליפות אירופה, בהחלט הישג מדהים וראוי לשבח והוקרה.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, חברי המועצה אלוירה קוליחמן ואריה לוי – הממונה על הספורט, ומנהל אגף הספורט מאיר אליהו, ברכו על ההישג שהוסיף ללוד כבוד וגאווה רבה.

יעקב וולוך, מנכ”ל איגוד האיגרוף בישראל מסר את תודתו לעיריית לוד על התמיכה שבזכותה מועדון האגרוף מלוד מכשיר מתאגרפים ומאפשר לילדים להתאמן ולהגיע להישגים בתחרויות מקומיות, ארציות ואף בינלאומיות.