Site icon מקומונט לוד

מדריך קנייה לראשי דיו למדפסת

כל מה שחשוב שתדעו על קניית ראשי דיו למדפסת

אם יש לכם ילדים קטנים, שאוהבים לצייר, או שאתם נוהגים להדפיס מסמכים למטרות עבודה או לימודים – אתם ודאי כבר יודעים עד כמה המדפסת יכולה להיות שימושית. כשלילדים משמעמם ואין להם מה לעשות, אפשר להדפיס להם דפים לצביעה, וכך להעסיק אותם. ואילו אם אתם רוצים לתרגל הרבה מבחנים לקורס שלכם באוניברסיטה, או שאתם צריכים להדפיס כל מיני מסמכים למטרות עבודה, אז המדפסת בביתכם תהיה שימושית עבורכם במיוחד. ואם כך, ברור גם למה הדיו במדפסת נגמר לנו כל כך מהר. וכמובן שזה גם מעלה את השאלה – איך כדאי לבחור את ראשי הדיו למדפסת, ומאיזו חנות כדאי לקנות את הדיו? בדיוק על שאלות אלו ננסה לענות במאמר הנוכחי.

איך בוחרים דיו למדפסת בצורה נכונה?

להלן 3 טיפים מעשיים שיעזרו לכם לבחור ראשי דיו למדפסת שלכם בצורה נכונה וחכמה יותר:

  1. התאמת יצרן הדיו ליצרן המדפסת

בדרך כלל, החברה המשווקת את המדפסת, תשווק גם ראשי דיו ייעודיים, המתאימים למדפסות שלה. כך שאם אתם קונים דיו שיוצר על ידי חברה שונה מהחברה שיצרה את המדפסת שלכם – לא בטוח שהדיו בכלל יתאים למדפסת. ולכן, רצוי לקנות דיו למדפסת שיוצר על ידי אותו יצרן שייצר את המדפסת שברשותכם. וזאת על מנת למנוע נזק שיכול להיווצר למנגנוני המדפסת, במידה ומשתמשים בדיו של יצרן אחר.

צילום: Cavna

 

  1. בחירת הצבע הנכון

היבט חשוב נוסף שכדאי לכם לקחת בחשבון כשאתם קונים דיו למדפסת, הוא הצבעים להם אתם זקוקים עבור ההדפסה והשימוש במדפסת. למשל, אם אתם מדפיסים רק מסמכים בשחור-לבן, אז כמובן שכדאי לכם לקנות ראש דיו שחור בלבד, ולא לקנות ראש דיו צבעוני. לעומת זאת, אם יש לכם צורך להדפיס בצבע, תהיו חייבים לרכוש ראשי דיו צבעוניים. ולכן, חשוב שתיקחו זאת בחשבון כשאתם בוחרים ראשי דיו למדפסת.

  1. בחירת חנות שאפשר לסמוך עליה

מכיוון שהמדפסת איננה חפץ זול, כדאי שנשמור עליה. ומכיוון שכך, חשוב שנקנה רק ראשי דיו איכותיים ומקוריים, שלא יגרמו לנזק למדפסת שלנו. ולשם כך, כדאי לקנות את ראשי הדיו אך ורק מחברה מובילה בתחום זה, שתוכלו לסמוך עליה.

כמה עולה דיו למדפסת?

אז אחרי שהבנו איך בוחרים דיו למדפסת, נרצה כמובן לדעת גם כמה עולה דיו למדפסת. בהקשר זה כדאי שתדעו שאין תשובה חד משמעית, ושהמחיר תלוי בגורמים רבים. ראשית, ראשי דיו שחורים זולים יותר מאשר ראשי דיו צבעוניים. וכך גם מבחינת המקוריות – אם ראש הדיו מקורי, הוא יעלה יותר מאשר ראש דיו מזויף. וכמובן שהמחירים משתנים גם בין החנויות השונות.

רוצים להנות ממחיר משתלם והוגן? אם כך, כדאי שתרכשו רק מחברה מומלצת בתחום, כמו חברת “ענק הדיו”.