Site icon מקומונט לוד

מדריך קניית מאווררי תקרה

מאווררי תקרה, פרי המהפכה התעשייתית, עדיין נחשבים לפתרונות ההגיוניים ביותר לנוחות הבית, למרות המהפכה הווירטואלית בעולם מכשירי הנוחות הביתית. לאחר יותר ממאה שנים, מאווררי התקרה ממשיכים להוות תוספת פשוטה אבל מקסימה לקירור וחימום ביתי.

למה הפופולריות המתמשכת הזו? אין ספק שהקסם הוא גורם. מבחינת חלק מהאנשים, המערבולת היציבה והשקטה של הלהבים מעוררת רומנטיקה של ימים עברו ושעות אחר צוהריים חמים. חשוב יותר הוא הצד המעשי של מאווררי תקרה, שמאפשרים אווירת נוחות מוגברת בחדרים עם הפחתת חשבונות החשמל.

על ידי כפיית אוויר חם כלפי מטה בחורף והנעת משב רוח בקיץ ברחבי החדר, מאוורר תקרה מפחית את הדרישות למערכות חימום ומיזוג אוויר, ועדיין הוא פועל בעלות של שקלים בודדים בלבד ביום.

שימוש במאווררי תקרה במשך כל השנה

במהלך הקיץ, מאווררי תקרה פועלים בשילוב עם מזגן ומאפשרים את הגדרת התרמוסטט גבוה יותר, ללא הבדל נוחות ניכר. משב רוח של מאוורר יגרום לחדר להרגיש קריר, ועל ידי העלאת התרמוסטט, תוכלו לחסוך עד שלושים אחוזים בחשבונות מיזוג האוויר שלכם, בהתאם לבניית הבית ומקום מגוריכם.

בחורף, מאווררי תקרה מפיצים מחדש אוויר חם שעולה באופן טבעי בחדר ונלכד בתקרה. כל מה שצריך לעשות הוא להפעיל אוו בכיוון ההפוך, ורוב הדגמים זמינים עם מנועים הפוכים. על ידי הורדת אוויר חם לחלל המגורים, התנור יכול לעבוד פחות.

מיטב הדגמים של מאווררי תקרה מודרניים התקדמו בשנים האחרונות

מאווררי תקרה של היום מיוצרים עם מנועים טובים יותר, חומרים עמידים, שיטות גימור נאות יותר, ובקרות אינטואיטיביות. באולם התצוגה של חברה שמייצרת ומשווקת פתרונות אוורור ומיזוג אוויר ניתן לבחור מתוך עשרות סגנונות, תצורות, גדלים ונקודות מחיר.

צוות שירות הלקוחות של אולם התצוגה יציע לכם מידע מקיף על מאווררי תקרה שונים, כך שתוכלו לבחור את המאוורר הטוב ביותר לצרכים שלכם, ולגודל החדר בו הוא יותקן.

בקרי מאווררי תקרה

רוב הדגמים של מאווררי תקרה מותקנים על קופסת תקרה בה נמצא בעבר גוף תאורה. ברוב המקרים, מתג התאורה מוחלף בבקרה שמאפשרת מהירות אוורור שונות, ואם המאוורר כולל אורות, גם הגדרות תאורה. חשוב שלבקרה זו יהיה עיצוב קבלים שמיוצר על ידי אותו יצרן שייצר את המאוורר, על מנת למנוע זמזומים ורעשים.

ניתן להפעיל מאווררי תקרה שממוקמים בתיבת חשמל שאינה נשלטת על ידי מתג קיר באמצעות שרשרת משיכה, או לבחור מאוור ממותג שמגיע עם שלט רחוק מתוחכם.

פקד זה כולל הגדרת אור ומאוורר לתכנות, והוא מתאים אפילו את מהירות פעולת המאוורר באופן אוטומטי כך שיתאים לשינויים בטמפרטורות החדר, ויכבה וידליק את מנורת המאוורר ברצף שאינו סדיר כשאתם רחוקים מהבית.

הגודל והמספר של הלהבים

מאווררי תקרה זמינים בדגמים שכוללים שלושה עד חמישה להבים; המספר הקלאסי הוא ארבע. מספר הלהבים אינו משפיע באופן משמעותי על התפקוד.

חלק מהאנשים מאמינים שיותר להבים מניעים פחות אוויר מכיוון שיש להם פחות מקום ללכוד תנועת אוויר, אבל מספר הלהבים אכן נוטה להשפיע על העלות. באופן כללי, ככל שלמאוורר יש יותר להבים, כך העלות שלו גבוהה יותר.