Site icon מקומונט לוד

מדריך רכישת סולם לעסק

אם אתם מעוניינים לרכוש סולם לעסק אנחנו ממליצים שלא תקלו בכך ראש מסיבה אחת – מדובר בכלי עבודה לכל דבר ועניין ולכן עליו להיות בטיחותי. אמנם כיום סולמות ממתכת נחשבים לסולמות בטיחותיים במיוחד, אבל אין שום סיבה לבזבז כסף כשאפשר ליהנות מסולמות בטיחותיים מעץ במחירים שפויים.

אנחנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא ולגלות שגם סולמות מעץ יכולים להיות בטיחותיים לעסק שלכם. אנחנו בטוחים שתופתעו כי הבחירה קשה הודות למגוון הרחב ולאפשרויות השונות. למעשה, כיום ניתן לרכוש סולמות בני 4-8 שלבים כפולים (שלב מכל צד של הסולם) וזה הזמן לפרט:

וזה לא הכל

“סולם יעקב”. פחות יעזור לכם בעסק. באדיבות: pixabay

אם אתם חושבים שזה הכל אתם לצערנו טועים ומטעים כי זו רק ההתחלה. את כל הסולמות הנ”ל ניתן לקבל עד בית העסק בתוספת תשלום (28 ₪ לדואר רשום ו-55 שח למשלוח באמצעות שליח), כך שמדובר בעסקה מנצחת לכל הדעות. ובטח תשמחו לדעת שאיסוף עצמי חוסך לכם כסף כי הוא חינמי. אמנם תאלצו להגיע לחנות הסולמות באופן פיזי אבל הנסיעה תשתלם לכם ובגדול.

הסיבה לכך פשוטה – כך תוכלו לרכוש כלי עבודה מכל הסוגים ( הן ידניים והן חשמליים), ליהנות מידע ונסיון של עשרות שנים ולהתרשם ממגוון המוצרים והשירותים המקצועיים במקום (למשל כלי עבודה של החברות המובילות) , לקבל פתרונות טכניים למגוון בעיות, ליהנות מייעוץ טכני ומקצועי ועוד.

ולא פחות חשוב – לרוב תיהנו גם ממחירים הוגנים, מאמצעי תשלום נוחים ומשירות לקוחות אמין. ואם מדובר בחנות שצועדת עם הזמן, מן הסתם גם תוכלו ליצור איתה קשר גם באמצעות הפייסבוק, הטלפון ו/או להשאיר להם הודעה באתר. אנחנו ממליצים גם להצטרף למועדון הלקוחות של החנות (במידה ויש) ולהינות מצבירת נקודות הנחה בכל קנייה.

אפשר גם אחרת

אולי תופתעו לדעת אבל אנחנו ממליצים לוותר על הגעה פיזית לחנות מסיבה אחת – אתם יכולים ליהנות מכל היתרונות האלו גם באמצעות קנייה מקוונות דרך האינטרנט. ובטח תשמחו לדעת שהקנייה מאובטחת ושאתם נהנים ממאספקה לכל הארץ.

אמנם הקנייה המקוונת נעשית 24/7, אבל המענה המקצועי יינתן לרוב בשעות הפעילות. אנחנו לא היינו נותנים לזה להפריע לנו כי בתחום כלי עבודה, ציוד טכני, צבע, איטום, אביזרים לבית, אמבטיה, סניטציה, חשמל וכלי אויר אתם מקבלים מענה יעיל גם דרך האינטרנט. אז למה אתם מחכים?