Site icon מקומונט לוד

מהו גזיבו מתקפל של חברת קיוטנט ומתי נשתמש בו?

חברת קיוטנט המשווקת פתרונות הצללה מסוגים שונים, משווקת כיום מוצר דגל נוסף הנקרא גזיבו מתקפל. לא כולם מכירים את הגזיבו, מתי משתמשים בו? ומהם היתרונות שלו? את כל אלו תוכלו לקרוא כעת. 

מהו גזיבו מתקפל?

גזיבו מתקפל הינו פתרון הצללה הנחשב לפתרון מודרני, אך האמת היא שהגזיבו הומצא לפני המון שנים באירופה וכיום הוא מגיע בגרסאות המשודרגות שלו. הגזיבו הוא מעין סוכה איכותית ועמידה המייצרת קירוי והצללה בגינות של בתים, מרפסות, מסעדות ובתי קפה. אחת התכונות הכי טובות שיש במוצר זה, זו יכולת הקיפול שלו שמאפשרת דינאמיות. הדינאמיות הזו בסופו של דבר מותאמת לצרכים רבים של אנשים מפתרונות הצללה וקירוי. 

מה היתרונות של גזיבו מתקפל? 

גזיבו מתקפל מגיע עם המון יתרונות. תחילה, בגלל שמדובר בפתרון הצללה פריק, הוא לא מצריך היתר פנייה וגם לא הודעה על השימוש בו. אתם יכולים להרכיב אותו ממש לאחר הרכישה. שנית, בגלל שהוא פריק, אתם יכולים לאחסן אותו מתי שרק תרצו וגם להעביר אותו דירה יחד אתכם, דבר שלא ניתן כאשר מדובר בפתרון הצללה קבוע. אלו חלק מהיתרונות שקיימים בגזיבו ומעבר לכך כדאי לדעת שמדובר בהשקעה שמשתלמת לכם לאורך זמן, כי הגזיבו מאוד עמיד לתנאי חוץ, בין אם מדובר ביום של שמש חזקה או ביום גשם. 

איפה משתמשים ביתרונות של גזיבו מתקפל? 

גזיבו מתקפל יכול להיכנס בקלות לרכב ומאפשר הקמה שלו בים, בפארק או אפילו בקמפינג. הוא נהדר עבור אנשים שמטיילים בארץ ורוצים שיהיה להם פתרון הצללה נוח ורחב. 

יש לכם מרפסת סוכה בדירה? אתם רוצים שתהיה לכם האפשרות להקים סוכה בחג? מצוין, הגזיבו יוכל להתקפל מתי שרק תרצו ותוכלו להקים אותה בקלות. דבר זה כמובן לא ניתן כאשר פתרון ההצללה הוא קבוע. 

השמש בחצר שלכם חזקה ומשנה את מיקומה במשך היום? רוצים שתהיה לכם האפשרות לבחור היכן תהיה ההצללה בחצר? גזיבו מתקפל יכול לנוע ממקום למקום ללא בעיה. הוא אינו מקובע בבטון לשום מקום ולכן אין בעיה להזיז אותו. 

רוצים ליצור הצללה בקיץ ולפרק את הגזיבו בחורף? זו בהחלט אפשרות שניתנת לביצוע בזמן ממש קצר. ניתן לאפסן במחסן עד הקיץ הבא.