Site icon מקומונט לוד

מהו גישור בגירושין

הרבה אנשים שנמצאים בתוך תהליך גירושין, אינם מכירים את האופציה המצוינת של גישור בגירושין. יש היום יותר ויותר אנשים שמחפשים אופציה לעשות את תהליך הגירושים הרבה יותר ידידותי. פחות לוחמני לפחות תוקפני. הרבה אנשים כבר יודעים היום שזאת הדרך לעבור את הגירושין בצורה הרבה יותר נעימה. להיפגע רגשית הרבה פחות. לעשות הרבה פחות נזק לילדים .

תהליך לא פשוט

תהליך גירושין הוא תהליך לא פשוט בכלל, הוא לא פשוט לגבר, הוא לא פשוט לאישה, הדאגה הגדולה ביותר של הרבה בני זוג היא העובדה, שתהליך גירושים יכול להיות תהליך מאוד קשה וכואב עבור הילדים. אם גם אתם רוצים לעשות הכול כדי שתהליך הגירושין יהיה ידידותי יותר, פחות כואב לכל אחד מן הצדדים, במיוחד פחות כואב לילדים, דיי לחשוב ולשקול, פנייה אל גישור בגירושין.

למנוע מערכת קשה ונקמנית

רוב הזוגות מעדיפים שמערכת הגירושים שלהם לא תהיה אכזרית ונקמנית. רוצים לעשות תהליך גירושין קצר ויעיל, שיפגע כמה שפחות מכל הצדדים. אבל הרבה פעמים בתוך התהליך בהשפעת עורכי דין ,וכתגובה על כל מיני צעדים של הצד השני, תהליך גירושין מתדרדר לפעמים למלחמה ממש. אם גם אתם רוצים לעצור את המלחמה הזאת, לא לגרום לתהליך בין הצדדים להסלים, כדאי מאוד לשקול פנייה אל גישור. כי גירושין הם יותר מקביעת מזונות ילדים או קביעת מזונות אישה ויש לנהל אותם בחוכמה.

למנוע מלחמה שעלולה לפגוע בילדים

גם אם אתם מרגישים שהצד השני עשה צעדים לא הוגנים שעוררו בכם כעס רב. ושאם זה היה תלוי רק בקשר ביניכם ובין הצד השני, אתם הייתם מנהלים נגדו מלחמה גדולה, חשוב מאוד לחשוב על טובת הילדים, אם יש לכם ולבן הזוג או בת הזוג ילדים. בכל מערכת גירושים הילדים נפגעים מאוד. אם אתם רוצים לצמצם את הפגיעה הזאת כמה שניתן, חשוב לנהל מערך גירושים ידידותי כמה שאפשר. גם אם אתם לא מדברים עם הילדים, על תהליך הגירושין, ילדים בכל גיל קולטים הרבה יותר ממה שנדמה לכם. אם אתם רוצים שהם יקבלו הרגשה, כי תהליך הגירושים הוא לא מלחמה איומה, ויפגעו כמה שפחות מהגירושין, רעיון של גישור בגירושין הוא רעיון טוב עבורכם.